×
×

با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 102806
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۱ام اسفند ۱۳۹۴
  • ۰
  • hot-topic-logohot-topic-logo«علی زندوکیلی» خواننده جوان موسیقی کشورمان موزیک ویدئو اثر جدیدش را با عنوان «لالایی» به همت موسسه رنگین کمان هنر جوان و به تهیه‌کنندگی سپهر صاحبی و محمود شبیری منتشر و در دسترس مخاطبین قرار داد.
    +«لالایی» در حالی با صدای زندوکیلی منتشر می شود که این دومین همکاری مشترک این خواننده با «علیرضا افکاری» و «افشین مقدم» پس از انتشار قطعه «آه سرد» به حساب می آید

    با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»
  • علی زندوکیلی

    علی زندوکیلی

    «علی زندوکیلی» خواننده جوان موسیقی کشورمان موزیک ویدئو اثر جدیدش را با عنوان «لالایی» به همت موسسه رنگین کمان هنر جوان و به تهیه‌کنندگی سپهر صاحبی و محمود شبیری منتشر و در دسترس مخاطبین قرار داد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، علیرضا افکاری آهنگسازی این اثر را با ترانه‌ای از افشین مقدم به عهده داشته و سعید زمانی نیز این قطعه را تنظیم کرده است.

    شایان ذکر است که قطعه «لالایی» در حالی با صدای زندوکیلی منتشر می شود که این دومین همکاری مشترک این خواننده با «علیرضا افکاری» و «افشین مقدم» پس از انتشار قطعه «آه سرد» به حساب می آید.

    در ادامه می توانید موزیک ویدئوی «لالایی» را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین ببینید و در صورت تمایل با کیفیت بالا دانلود نمایید.

    +دانلود با کیفیت خوب

    +دانلود با کیفیت عالی

    آنلاین ببینید:

    https://musiceiranian.ir/?p=102806
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *