×
×

به خوانندگی فریبرز غفاری

  • کد نوشته: 102762
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۲۰ام اسفند ۱۳۹۴
  • ۰
  • hot-topic-logoآلبوم موسیقی «خیال باطل» به خوانندگی فریبرز غفاری در فروشگاه های عرضه محصولات فرهنگی هنری عرضه شد.
    +«آوار تنهایی» یکی از آهنگهای منتخب آلبوم «خیال باطل» که این روزها با اقبال شنوندگان مواجه شده است را در ادامه آنلاین بشنوید و دانلود کنید

    به خوانندگی فریبرز غفاری
  • photo_2016-03-10_20-36-46آلبوم «خیال باطل» به خوانندگی فریبرز غفاری در فروشگاه های عرضه محصولات فرهنگی هنری عرضه شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این خواننده درباره تازه ترین آلبوم موسیقایی خود بیان کرد: «مجموعه «خیال باطل» که توسط تیمی حرفه ای تهیه شده به لحاظ برقراری ارتباط با علاقه مندان موسیقی و خصوصا نسل جدید حرف هایی برای ارائه دارد. ترانه، آهنگ، تنظیم و مدیریت قطعات این آلبوم به نحوی است که علاقه مندان با سلیقه های متفاوت را با خود همراه می سازد و به آنها فرصت تفکر و آرامش بیشتری می دهد.»

    وی افزود: «برای تهیه این آلبوم نزدیک به سه سال وقت و زمان صرف شده است و تمامی عوامل تلاش فراوانی در این زمینه از خود نشان داده اند. این آلبوم یک اثر حرفه ای در سبک موسیقی پاپ است دارای ۹ قطعه با مضامین شاد و خاطره انگیز است که افرادی همچون محمد نصرتی، مجید رضا زاده، محمد جواد سام نژاد و پژمان جمیل پناه در تنظیم آهنگ ها و فریبا وکیلی و سهیلا اسدی به عنوان ترانه سرا در این آلبوم شرکت داشته اند.»

    فریبرز غفاری از جمله هنرمندانی است که تاکنون در حضور هنرمندانی چون اسفندیار قره باغی، حمید پناهی و آزاده رضایی به فراگیری موسیقی پرداخته است. وی از سال ۷۷ همکاری خود را با مرکز موسیقی صدا و سیما به عنوان خواننده پاپ آغاز کرد و پس از آن در اکثر ویژه برنامه های این سازمان حضور داشته است.

    شایان ذکر است که «آوار تنهایی» یکی از آهنگهای منتخب آلبوم «خیال باطل» از این خواننده است که این روزها با اقبال شنوندگان مواجه شده است.

    در ادامه می توانید این قطعه را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    +دانلود «آوار تنهایی»

    آنلاین بشنوید:

    https://musiceiranian.ir/?p=102762
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *