×
×

صادقی از لوح تقدیری می‌گوید که دو سال پس از جشن شبکه سوم سیما به دستش رسیده است!

  • کد نوشته: 102556
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۸ام اسفند ۱۳۹۴
  • ۲ دیدگاه
  • خبرآنلاین نوشت: رضا صادقی از لوح تقدیری می‌گوید که دو سال پس از جشن شبکه سوم سیما به دستش رسیده است. صادقی که یکی از نامزدهای برگزیدگان سال تلویزیون در بخش خوانندگی است، با انتشار متنی گلایه‌های خود را از جشن سال ۱۳۸۴ شبکه سوم سیما ابراز و دلیل دوری کردن خود از این گونه […]

    صادقی از لوح تقدیری می‌گوید که دو سال پس از جشن شبکه سوم سیما به دستش رسیده است!
  • خبرآنلاین نوشت:
    رضا صادقی

    رضا صادقی

    رضا صادقی از لوح تقدیری می‌گوید که دو سال پس از جشن شبکه سوم سیما به دستش رسیده است.

    صادقی که یکی از نامزدهای برگزیدگان سال تلویزیون در بخش خوانندگی است، با انتشار متنی گلایه‌های خود را از جشن سال ۱۳۸۴ شبکه سوم سیما ابراز و دلیل دوری کردن خود از این گونه ماجراها را اعلام کرد.

    صادقی در این باره نوشت : « سلام و عرض احترام به هـمه جانانم .از خواب که بیدار شدم دیدم به حکم محبت خیلى از عزیزان برام پیام گذاشتن که بگو هوادارا وارد کارزار بشن براى راى دادن در برنامه «سه ستاره» خیلى سپاس گذارم اما یه قصه کوتاه باید بگم و بعد.

    سال ٨۴ اذرماه من دعوت شدم به یه جشن ، جشن شبکه ٣ ؛ اینکه نمی‌خواستم برم چون اسم منو براى سریال «ارث بابام» نزدن بماند. در هر صورت من رفتم و اونجا کلى اتفاق قشنگ تا رسیدیم به جوایز و تقدیر نامه‌ها ، قبلش یکى از اساتید که موسیقى اصیل اجرا میکنن جناب افتخارى ناراحت شدن که من زودتر روى صحنه رفتم در صورتى که به لبخند خدام قسم این نه خواست من بود و نه برنامه‌ریزیش دست من ، خلاصه همون پایین یه سرى اتفاقات پچ پچى افتاد وشد نوبت اعلام جایزه بهترین خواننده و اهنگساز ، خدا رحمت کنه رضا عزیزم مجرى با عشق که به من یه نگاه کرد سرى تکون داد و اسم و اعلام کرد «م ا» البته اسمى رو که گفت یکى از هنرمندان بااخلاق و عزیزه به قلبم و یک دوست ، اونم فکر کنم خودش شوکه شده بود … من فقط براى چند لحظه نمی‌دونستم چه اتفاقى داره میافته … که اونجا جواد رضویان عزیز جانم جناب استاد تارخ ، مهران غفوریان دوست‌داشتنى ، احسان علیخانى خوش قلب و همه لطف داشتن میخواستن آروم باشم هر چند من توقع داشتم اما نه دیگه اینجورى و گذشت تا اینکه بعد ٢ سال یه روز این لوح تقدیر رو به فرزاد حسنى نازنینم دادن چون با هم در ارتباط و نزدیک بودیم که بدستم برسونه . از اون به بعد هیچوقت دنبال لوح تقدیر و اول یا آخر شدن تو هیچ نظرسنجى نبودم و سکوت کردم مثل خیلى چیزا و خیلى دردا.

    الانم اعلام میکنم به هوادارانم ، جایزه من بودن شما کنارم در تار و پود لحظه‌هاست بودنتون کنارم در هر کنسرت هر مصاحبه هر نوشته هر آهنگ. دو دهه کم نیست و شماها لوح تقدیر من هستین پیش خودم . ضمن احترامم به تمام نظر سنجى‌ها و اتفاقات این‌چنینى اما وقتى از نتیجه کار خبر دارم وارد حکایتش نمیشم .البته همکارانم هر وقت جایزه‌ایى گرفتن به حق گرفتن و شایسته القاب و الواحش بودن و هستن. خواستم درد دلى کرده باشم آخه همیشه بر من خرده میگیرن که چرا وارد این ماجراها نمیشى و دورى میکنى . باز هم میگم من از تمام شبکه‌ها محبت‌ها دیدم و لطف‌هایى که فراموش نمی‌کنم اما این حکایت یکم دلمو سوزوند .

    خلاصه چه اول و چه آخر من برنده‌ام چون خدایى دارم عاشق و هوادارانى صادق و همراه، و این یعنى نهایت سعادت .

    من رضا صادقى عاشقتونم و میفهمم قدر لطف خدارو بخودم و داشتن عزیزانى که روزاى سخت کنارم بودن .

    ضمنا روزجهانى زن هم مبارک»

    https://musiceiranian.ir/?p=102556
       
    برچسب ها رضا صادقی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *