×
×

تیزر تصویری این اثر را آنلاین ببینید

  • کد نوشته: 102539
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۸ام اسفند ۱۳۹۴
  • ۰
  • hot-topic-logohot-topic-logoآلبوم «احساس خاص» با صدای «حسین استیری» از امروز سه شنبه ۱۸ اسفندماه منتشر و وارد بازار موسیقی کشور شد.
    +کاورهای آلبوم «احساس خاص» را در ادامه ببینید

    تیزر تصویری این اثر را آنلاین ببینید
  • د کاورهای آلبوم «احساس خاص»

    د کاورهای آلبوم «احساس خاص»

    آلبوم «احساس خاص» با صدای حسین استیری از امروز سه شنبه ۱۸ اسفندماه منتشر و وارد بازار موسیقی کشور شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، علی رضایی مشاور هنری و مدیر اجرایی این پروژه گفت: آلبوم «احساس خاص» با صدای حسین استیری شامل ۱۰ قطعه بوده و برای مخاطب جوان تولید شده است.

    وی با اشاره به اینکه بیشتر قطعات این آلبوم موسیقی از فضایی شاد برخوردار است، بیان کرد: تهیه کنندگی «احساس خاص» را مسروح جعفرپور برعهده دارد و طی امروز و فردا سه شنبه ۱۸ و چهارشنبه ۱۹ اسفندماه در دسترس علاقمندان موسیقی قرار می گیرد.

    رضایی در پایان گفت: «احساس خاص» را موسسه «پخش دنیای هنر» توزیع می‌کند. امیدوارم با توجه به حساسیتی که در تولید این اثر داشته‌ایم، بتوانیم رضایت دوستداران موسیقی پاپ را جلب کنیم. تلاش ما این بوده که یکی از آلبوم‌های با کیفیت و جذاب در حوزه موسیقی پاپ را در سال ۹۴ منتشر کرده و در اختیار مخاطبان قرار دهیم به این امید که «احساس خاص» به اثری پرمخاطب تبدیل شود و بتواند در آستانه فرارسیدن بهار مورد توجه دوستداران موسیقی قرار گیرد.

    «احساس خاص» شامل ۱۰ قطعه است و ترانه‌های آن را فریدون آسرایی، لیلا مهاجرانی، کیوان نظری، مهدی جورسرایی و شایان اشراقی سروده‌اند.

    همچنین نیما صرافی مهر، پویا صرافی مهر (اعضای گروه کاکوبند)، فرزاد فرومند، حسین استیری و علیرضا مقصودی فر برای ترانه‌های این آلبوم آهنگسازی کرده‌اند.

    «احساس خاص» سومین آلبوم استیری، پس از «نمک نداره دستم» (۱۳۸۲) و «مجرم» (۱۳۸۴) است. او پس از یک دهه با انتشار آلبوم «احساس خاص» به فضای موسیقی بازگشته است.

    علاقه مندان برای تهیه آلبوم «احساس خاص» به صورت نسخه اصلی میتوانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین این اثر از طریق سایت «بییپ تونز beeptunes.com» نیز به صورت دیجیتال قابل خریداری و دانلود قانونی است.

    +دموی قطعات آلبوم «احساس خاص» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل پس از خرید دیجیتال، قانونی دانلود کنید

     

    تیزر تصویری آلبوم «احساس خاص» را آنلاین ببینید:

     

    در ادامه می توانید کاورهای آلبوم «احساس خاص» را مشاهده نمایید (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید):

     

    https://musiceiranian.ir/?p=102539
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *