×
×

با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» آنلاین ببینید و دانلود کنید

  • کد نوشته: 101653
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۸ام اسفند ۱۳۹۴
  • ۰
  • hot-topic-logohot-topic-logoویدئوی اجرای تصنیف قدیمی ابوعطا (بهار نو) به خوانندگی «سینا سرلک» و اجرای گروه موسیقی «نوا» به سرپرستی «امیر نوژن» برای انتشار در اختیار سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» قرار گرفت.
    +این اجرا مربوط به نخستین جشنواره «نیکان» است

    با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» آنلاین ببینید و دانلود کنید
  • سینا سرلک و امیر نوژن

    سینا سرلک و امیر نوژن

    ویدئوی اجرای تصنیف قدیمی ابوعطا (بهار نو) به خوانندگی «سینا سرلک» و اجرای گروه موسیقی «نوا» به سرپرستی «امیر نوژن» برای انتشار در اختیار سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» قرار گرفت.

    این قطعه از تصانیفِ ابوعطای اواخرِ دوره قاجار و به روایت استاد علی اصغر بهاری است که توسط گروه موسیقی «نوا» بازسازی و مهرماه امسال در شهر سانفرانسیسکو آمریکا با هنرمندی سینا سَرلَک (آواز)، امیر نوژن (سه تار)، سعید کامجو (کمانچه) و ارژنگ فرامرزی (تنبک) اجرا شد.

    شایان ذکر است که این اجرا مربوط به نخستین جشنواره «نیکان» است که با حضور بهرام بیضایی و اجرای نمایشنامه‌خوانی شب هزارویکم توسط مژده شمسایی و اجرای موسیقی گروه نوا با صدای «سینا سرلک» و سرپرستی «امیر نوژن»، چهارم مهر در پارک گلدن‌گیت شهر سانفرانسیسکوی آمریکا برگزار شد.

    شایان ذکر است که «امیر نوژن» از شاگردان استاد لطفی و موسس و مدیر آموزشگاه «شیراز» در کشور آمریکا است که برنامه های فرهنگی و هنری مختلفی را در کشور آمریکا به روی صحنه می برد.

    در ادامه می توانید این ویدئو را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    +دانلود ویدئوی اجرای تصنیف قدیمی ابوعطا (بهار نو)

    آنلاین ببینید:

     

    https://musiceiranian.ir/?p=101653
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *