×
×

با حضور و همراهی «کیهان کلهر»

  • کد نوشته: 101601
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۷ام اسفند ۱۳۹۴
  • ۲ دیدگاه
  • تازه ترین آلبوم موسیقی گروه «جاده ابریشم» با حضور «کیهان کلهر» هنرمند برجسته و مطرح موسیقی ایران، ۲۲ آوریل (سوم اردیبهشت ماه ۹۵) منتشر و راهی بازار موسیقی بین المللی خواهد شد، هم اکنون نیز پیش‌فروش این اثر در سایت‌های آمازون و آیتونز آغاز شده است.
    +چندی پیش فیلم «موسیقی غریبه‌ها: یویوما و گروه جاده ابریشم» به عنوان یکی از سه فیلم ویژه در شصت و ششمین جشنواره فیلم برلین در سالن فردریش که بزرگ‌ترین سینمای جشنواره برلین است، اکران شد

    با حضور و همراهی «کیهان کلهر»
  • ۶۳۵۹۱۹۲۱۵۹۸۵۷۹۴۹۱۱تازه ترین آلبوم موسیقی گروه «جاده ابریشم» با حضور «کیهان کلهر» هنرمند برجسته و مطرح موسیقی ایران، ۲۲ آوریل (سوم اردیبهشت ماه ۹۵) منتشر و راهی بازار موسیقی بین المللی خواهد شد، هم اکنون نیز پیش‌فروش این اثر در سایت‌های آمازون و آیتونز آغاز شده است.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، گروه «جاده ابریشم» در حال حاضر تنها یک گروه موسیقی نیست، بلکه به یک سازمان تبدیل شده که اعضای آن در مجامع بین‌المللی سخنرانی می‌کنند، کارگاه و تور کنسرت برگزار می‌کنند و در مدارس و دانشگاه‌ها کنسرت‌های پژوهشی همراه با سخنرانی ترتیب می‌دهند و اصلی‌ترین و مهم‌ترین هدف این گروه تبادل فرهنگی میان کشورهای صاحب تمدن حاشیه جاده ابریشم و کشورهای اروپایی، از طریق برگزاری کنسرت، فستیوال، نمایشگاه، مسترکلاس، ضبط، انتشار و به وجود آوردن آثار جدید موسیقایی است.

    کیهان کلهر نوازنده مطرح «کمانچه» یکی از آهنگسازان پروژه جاده ابریشم است و برای شناساندن موسیقی ایرانی به غیر ایرانی‌ها تلاش بسیاری کرده‌، همکاری وی با هنرمندان هندی از جمله «شجاعت حسین خان» (غزل) و یا با کوارتت کرونوس (Kronos Quartet) (جاده ابریشم)، یویوما و ارکستر فیلارمونیک نیویورک وی را به هنرمندی جهانی تبدیل کرده‌است و شنوندگان زیادی در بین غیرایرانی‌ها دارد.

    شایان ذکر است که چندی پیش فیلم «موسیقی غریبه‌ها: یویوما و گروه جاده ابریشم» به عنوان یکی از سه فیلم ویژه در شصت و ششمین جشنواره فیلم برلین در سالن فردریش که بزرگ‌ترین سینمای جشنواره برلین است، اکران شد. کیهان کلهر، کنان آزمه و کریستینا پاتو سه نفر از اعضای گروه «جاده ابریشم» در اکران ویژه این فیلم که مستندی درباره گروه است در محل اکران حضور یافتند.

    آلبوم جدید گروه جاده ابریشم با حضور کیهان کلهر، سوم اردیبهشت ماه سال جدید منتشر خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=101601
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *