×
×

۶ فرزین نهم اسفند ماه شنیدنی می شود

  • کد نوشته: 101591
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۷ام بهمن ۱۳۹۴
  • ۱ دیدگاه
  • hot-topic-logohot-topic-logoپیش فروش «۶» ششمین آلبوم رسمی «فرزاد فرزین» خواننده بنام موسیقی پاپ کشورمان که نهم اسفند ماه راهی بازار موسیقی کشور خواهد شد، از طریق سایت «بییپ تونز» آغاز شد.
    +دموی قطعات این اثر را آنلاین بشنوید

    ۶ فرزین نهم اسفند ماه شنیدنی می شود
  • ۹۲۰۳۳۰-۰۲۲۰۰۰۱۵۰۰۷پیش فروش «۶» ششمین آلبوم رسمی «فرزاد فرزین» خواننده بنام موسیقی پاپ کشورمان که نهم اسفند ماه راهی بازار موسیقی کشور خواهد شد، از طریق سایت «بییپ تونز» آغاز شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، تازه ترین اثر فرزاد فرزین شامل ۱۲ قطعه است که امیرمیلاد نیکزاد، مهران خلیلی، کوشان حداد، بهروز علیاری، اشکان آبرون، علیرضا افشار و یک تنظیم کننده اهل کشور ترکیه‌، قطعات این آلبوم را تنظیم کرده اند. تمام ملودی های این آلبوم به جز دو قطعه که علیرضا افشار آهنگساز جوان آنرا آهنگسازی کرده، از ساخته‌های خود فرزاد فرزین است و کلیه ترانه‌ها برای نخستین بار از سروده‌های «حامد رجبی و مسعود محمدی» است. همچنین میکس و مستر این قطعات را نیز کوشان حداد، آرش پاکزاد، محمد فلاحی، تایماز اطاعتی و یک موزیسین ترکیه‌ای انجام داده‌اند، علیرضا افشار علاوه بر آهنگسازی و تنظیم در این آلبوم، ناظر هنری آلبوم نیز هست.

    شایان ذکر است که فرزین پیش از این پنج آلبوم به نام‌های «شراره»، «شوک»، «شانس»، «شلیک» و «شخصی» را به صورت رسمی راهی بازار موسیقی کشور کرده است.

    در ادامه می‌توانید دِموی صوتی آلبوم «شش» از «فرزاد فرزین» را آنلاین بشنوید، دانلود کنید و در صورت تمایل پیش خرید کنید.

    +دموی قطعات «شش» و سفارش دیجیتال

    https://musiceiranian.ir/?p=101591
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *