×
×

«عکس زمستونی تهران» شنیدنی می شود

  • کد نوشته: 101462
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۴ام اسفند ۱۳۹۴
  • ۲ دیدگاه
  • hot-topic-logohot-topic-logoپیش فروش «عکس زمستونی تهران» اولین آلبوم موسیقی «کامران تفتی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که به تهیه‌کنندگی «آیدا مصباحی» و مدیریت هنری «میثم یوسفی» در روزهای آتی به صورت دیجیتال و فیزیکی منتشر می شود، از طریق سایت «بییپ تونز» آغاز شد.
    +دموی قطعات این اثر را آنلاین بشنوید

    «عکس زمستونی تهران» شنیدنی می شود
  • ۸۴۸۶۷۴-۰۱۳۰۱۸۶۸۰۰۲پیش فروش «عکس زمستونی تهران» اولین آلبوم موسیقی «کامران تفتی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که به تهیه‌کنندگی «آیدا مصباحی» و مدیریت هنری «میثم یوسفی» در روزهای آتی به صورت دیجیتال و فیزیکی منتشر می شود، از طریق سایت «بییپ تونز» آغاز شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این آلبوم اولین اثر رسمی این هنرپیشه سینما و تلویزیون به حساب می‌آید که یازده قطعه دارد و «کامران تفتی» ساخته‌هایی از بهنام جلیلیان، رامین عبداللهی و سعید رضایی را با ترانه‌هایی از میثم یوسفی، حسین غیاثی و نسیم کیانی خوانده است. همچنین مجموعه‌ای از نوازنده‌های ایران مثل بابک ریاحی‌پور، همایون نصیری، رضا تاجبخش، مسعود همایونی، نیما رمضان، علیرضا میرآقا، علی جعفری‌پویان،هومن نامداری، بابک صفرنژاد، امیر عظیمی، فرشید ادهمی و میثم مروستی در این آلبوم نوازندگی کرده‌اند و میکس و مسترینگ کلیه‌ی قطعات توسط آرش پاکزاد انجام شده است و علی اوجی مجری طرح این آلبوم است.

    شایان ذکر است، «کامران تفتی» که از سنین کودکی نوازندگی پیانو و گیتار را آموخته، به خاطر علاقه‌ی شخصی‌اش به موسیقی علاوه بر حضور در سینما تصمیم دارد در موسیقی هم فعالیت جدی‌تری داشته باشد و امیدوار است این آلبوم سرآغازی برای این فعالیت‌ها شود.

    در ادامه می‌توانید دِموی صوتی آلبوم «عکس زمستونی تهران» از «کامران تفتی» را آنلاین بشنوید، دانلود کنید و در صورت تمایل پیش خرید کنید.

    +دموی قطعات «عکس زمستونی تهران» اولین آلبوم موسیقی «کامران تفتی» و سفارش دیجیتال

    https://musiceiranian.ir/?p=101462
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *