×
×

موزیک ویدیوی خواننده زیر آسمون شهر منتشر می شود

  • کد نوشته: 101045
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱ام اسفند ۱۳۹۴
  • ۳ دیدگاه
  • hot-topic-logoامیر تاجیک خواننده محبوب و خاطره ساز موسیقی پاپ کشورمان، در فصل جدید فعالیت هایش به زودی اولین ویدیو کلیپ خود را منتشر خواهد کرد.
    +تیزر تصویری ویدئو کلیپ «تایید کن»

    موزیک ویدیوی خواننده زیر آسمون شهر منتشر می شود
  • امیر تاجیک

    امیر تاجیک

    امیر تاجیک خواننده محبوب و خاطره ساز موسیقی پاپ کشورمان، در فصل جدید فعالیت هایش به زودی اولین ویدیو کلیپ خود را منتشر خواهد کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، امیر تاجیک کلیپ «تایید کن» را با همراهی برادرش امید خوانده است، این دومین قطعه دوصدایی این دو برادر است که مدتی است پرقدرت و پرکار به عرصه موسیقی کشور بازگشته اند.

    امیر تاجیک درباره همکاری با برادرش در این کلیپ و سایر آثارش می گوید: «اگر من امروز فعالیت‌ می‌کنم به واسطه حضور امید است. او سالهاست که در ارکستر من کیبورد می زند، رهبر ارکسترم است. در آلبوم زندگی هم به عنوان همخوان کر حضور داشت؛ از آهنگسازی تا رهبری ارکستر همه کارها بر دوش امید است. علاوه بر قطعه تایید کن، در یک قطعه دیگر به نام بارون هم امید به عنوان خواننده حضور داشت که خوش بختانه آن قطعه با استقبال بسیار خوبی رو به رو شد.»

    علاوه بر انتشار این کلیپ، امیر تاجیک از انتشار یک تک آهنگ ویژه پیش از سال نو خبر می دهد: «قطعه جدیدی در دست تهیه داریم که به امید خدا تا شب عید تقدیم دوستداران موسیقی می کنیم.»

    مهرداد جهانتاب تهیه کننده آلبوم جدید امیر تاجیک نیز از انتشار آلبوم جدید این خواننده مطرح موسیقی در سال ۹۵ و برگزاری یک کنسرت در تهران هم خبر می دهد: «فصل جدید فعالیت های امیر تاجیک با انتشار چند تک آهنگ آغاز شده که کاملا در فضای مدرن و محبوب روز و البته در سبک خود ایشان ساخته و منتشر شدند و خوش بختانه مورد استقبال هم قرار گرفتند. همین مسیر را نیز مطابق یک برنامه مدون ادامه می دهیم. در این مدت چند کنسرت خوب هم در شهرستانها داشتیم که خوش بختانه بسیار موفق بودند.»

    امیر تاجیک با اجرای قطعاتی مثل زیر آسمون شهر، یه مسجد، سرود ویژه ورزش برای جام جهانی ۲۰۰۶، سیب ممنوع و قطعات محبوب دیگر در اذهان مردم همچنان حضور دارد. او آلبوم زندگی را نیز سال ۹۲ به بازار عرضه کرد.

    در ادامه می توانید تیزر این ویدیو را مشاهده کنید.

    +تیزر تصویری

    آنلاین ببینید:

    https://musiceiranian.ir/?p=101045
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *