×
×

وقتی «سیروس الوند» برای فرمان فتحعلیان ترانه سرایی می کند

  • کد نوشته: 100858
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۳۰ام بهمن ۱۳۹۴
  • ۱ دیدگاه
  • «فرمان فتحعلیان» این روزها آلبومی را آماده انتشار دارد که در آن یکی از ترانه های «سیروس الوند» با صدای این خواننده اجرا شده است.
    فتحعلیان:
    آلبوم «دیده دیدار» ۱۰ قطعه موسیقی دارد که دو قطعه آن بی کلام است

    وقتی «سیروس الوند» برای فرمان فتحعلیان ترانه سرایی می کند
  • فرمان فتحعلیان

    فرمان فتحعلیان

    «فرمان فتحعلیان» این روزها آلبومی را آماده انتشار دارد که در آن یکی از ترانه های «سیروس الوند» با صدای این خواننده اجرا شده است.

    فرمان فتحعلیان خواننده پاپ در این زمینه گفت: «آلبوم «دیده دیدار» ۱۰ قطعه موسیقی دارد که دو قطعه آن بی کلام است و آهنگسازی و تنظیم آن را خودم انجام داده ام.»

    این خواننده درباره ترانه آلبوم جدید خود با عنوان «دیده دیدار» توضیح داد: «یکی از ترانه ها این آلبوم سروده سیروس الوند کارگردان سینمای کشورمان است. باقی ترانه ها نیز از مولانا،آرش غنی زاده و شرمین شیرآسب انتخاب شده است.»

    ایشان در ادامه افزود: «آهنگسازی و ساخت این آلبوم حدود یک سال زمان برده است و در حال حاضر همه کارهای تولید آلبوم«دیده دیدار» انجام شده که دنبال یک پخش کننده خوب و حرفه ای هستیم.»

    فرمان فتحعلیان درباره تور کنسرت های خود گفت: «تور کنسرت های من در شهرستان ها از ۵ فرودین ماه آغاز می شود و برای شهرهایی چون رشت،گرگان،کرج،قزوین،شیراز،اصفهان،تبریز،ارومیه،کرمان وکرمانشاه برنامه ریزی کرده ایم.»

    این خواننده در پایان خبر از برگزاری کنسرت تهران خود در اواخر اردیبهشت ماه سال آینده داد.

    https://musiceiranian.ir/?p=100858
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *