×
×

گزارش متنی و تصویری «موسیقی ایرانیان» از کنسرت گره موسیقی «کامکارها»

  • کد نوشته: 100702
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۲۹ام بهمن ۱۳۹۴
  • ۵ دیدگاه
  • اجرای گروه کامکارها در جشنواره‌ی موسیقی فجر، هرچند آشنا و قابل پیش‌بینی بود اما شب شلوغی را برای سالن برج میلاد رقم زد.
    +در ادامه عکسهای «علی چاشنی گیر» از کنسرت «کامکارها» را دنبال کنید

    گزارش متنی و تصویری «موسیقی ایرانیان» از کنسرت گره موسیقی «کامکارها»
  • کنسرت کامکارها

    کنسرت کامکارها

    اجرای گروه کامکارها در جشنواره‌ی موسیقی فجر، هرچند آشنا و قابل پیش‌بینی بود اما شب شلوغی را برای سالن برج میلاد رقم زد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»،گروه کامکارها با عنوان «شادمانه‌ها»، دو نوبت، در روز هشتم سی‌ویکمین جشنواره‌ی بین‌المللی موسیقی فجر، در سالن همایش‌های برج میلاد به صحنه رفت.

    اجرای این گروه که با گسترش نسلی خانواده‌ی کامکارها، اعضای جدیدی را به خود می‌بیند، باعث شد که برای ورود علاقه‌مندان به سالن محل برگزاری کنسرت، صف‌های طویلی تشکیل شود.

    برنامه‌های گروه کامکارها در شامگاه چهارشنبه ۲۸ بهمن‌ماه، مانند بیشتر اجراهای این گروه، دو بخش را شامل می‌شد؛ بخش نخست، اجرای قطعه‌هایی از موسیقی سنتی ایران، با شعرهایی از حافظ و مولانا و آهنگ‌سازی هوشنگ، پشنگ و اردشیر کامکار.

    اما بخش دوم که با بر تن کردن لباس محلی کردی توسط اعضای گروه همراه بود، اجرای قطعه‌هایی از موسیقی مقامی و فولکور کردستان را شامل می‌شد.

    برخی اعضای این گروه همچون اردشیر و ارسلان کامکار البته در روزهای گذشته در قالب گروه‌های دیگر هم در جشنواره‌ی امسال اجرا داشته‌اند.

    در ادامه عکسهای این اجرا را از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» (عکاس: علی چاشنی گیر) مشاهده نمایید. (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید)

    https://musiceiranian.ir/?p=100702
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *