×
×

اجرای چهار کنسرت در تالارهای وحدت و رودکی شهر تهران

  • کد نوشته: 99453
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۲۲ام بهمن ۱۳۹۴
  • ۰
  • در دومین روز اجراهای جشنواره موسیقی فجر، چهار کنسرت در تالارهای وحدت و رودکی روی صحنه می‌روند.
    +سی‌ویکمین دوره جشنواره موسیقی فجر از ۲۱ بهمن‌ماه با اجرای ارکستر سمفونیک تهران به‌شکل رسمی آغاز شد و تا اول اسفندماه ادامه خواهد داشت

    اجرای چهار کنسرت در تالارهای وحدت و رودکی شهر تهران
  • جشنواره موسیقی فجر

    جشنواره موسیقی فجر

    در دومین روز اجراهای جشنواره موسیقی فجر، چهار کنسرت در تالارهای وحدت و رودکی روی صحنه می‌روند.

    تالار رودکی ۲۲ بهمن‌ماه میزبان دالیبور کاروای، هنرمندی از کشور اسلواکی است که رسیتال ویولن اجرا می‌کند. این کنسرت در ساعت ۱۸:۱۵ آغاز خواهد شد. تالار وحدت نیز با دو اجرا مخصوص بانوان و کنسرت ارکستر پارس دومین روز جشنواره موسیقی فجر را پشت سر خواهد گذاشت. در ساعت ۱۵:۳۰ خواننده پیشکسوت ایرانی، پری زنگنه با گروه «مهرنوا» روی صحنه می‌رود. اعضای این گروه شامل نازلی بخشایش (پیانو)، سوگل شیری (ویولنسل)، نیلوفر ابراهیمی (فلوت)، هیلا فیض‌پور (تار)، نازنین غنی‌زاده (کمانچه) و نازنین پدرثانی (سازهای کوبه‌ای) است. به علاوه گروه همخوانان و گروه همخوانان کودک آن‌ها را در این اجرا همراهی خواهند کرد. سپس آرزو علیوا از کشور جمهوری آذربایجان کنسرتی را در ساعت ۱۸:۱۵ اجرا می‌کند. سمیرا جلیلوا و زرگلام جعفروا در این کنسرت با او به هنرنمایی می‌پردازند، در ساعت ۲۱ نیز ارکستر پارس به رهبری ناصر نظر برنامه خود را اجرا می‌کند. رهبر گروه کر این ارکستر علیرضا شفقی‌نژاد است. رهبر گروه هارپ، فتانه شاهین و رهبر گروه‌نوازی ایرانی نیز گلنوش صالحی است.

    شایان ذکر است که سی‌ویکمین دوره جشنواره موسیقی فجر از ۲۱ بهمن‌ماه با اجرای ارکستر سمفونیک تهران به‌شکل رسمی آغاز شد و تا اول اسفندماه ادامه خواهد داشت.

    https://musiceiranian.ir/?p=99453
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *