×
×

با تاخیر در عملی شدن وعده ها

  • کد نوشته: 96965
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۳ام دی ۱۳۹۴
  • ۰
  • بهرام جمالی مدیرعامل بنیاد رودکی که ۱۳ روز پیش وعده پرداخت مطالبات نوازندگان ارکستر سمفونیک تهران را به هفته بعدش موکول کرد؛ با تاخیر یک هفته ای از وعده اولیه، خبر از پرداخت ۷۰ درصدی مطالبات این ارکستر داد. ۱۳ روز پیش در پی بروز مشکلات مالی ارکستر سمفونیک تهران و به تعویق افتادن ۳ […]

    با تاخیر در عملی شدن وعده ها
  • ۹۳۹۰_۴۹۱بهرام جمالی مدیرعامل بنیاد رودکی که ۱۳ روز پیش وعده پرداخت مطالبات نوازندگان ارکستر سمفونیک تهران را به هفته بعدش موکول کرد؛ با تاخیر یک هفته ای از وعده اولیه، خبر از پرداخت ۷۰ درصدی مطالبات این ارکستر داد.

    ۱۳ روز پیش در پی بروز مشکلات مالی ارکستر سمفونیک تهران و به تعویق افتادن ۳ ماهه پرداخت حقوق نوازندگان ، علی رهبری مدیر هنری و رهبر ارکستر سمفونیک تهران به این مسئله واکنش نشان داد و با لغو اجراهای این ارکستر چوب رهبری اش را تا زمان برطرف شدن این مشکلات بر زمین گذاشت.

    به دنبال این اتفاق بهرام جمالی مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی ۱۰ دی ماه در گفتگو با خبرنگار موسیقی تابناک از پرداخت مطالبات نوازندگان ارکستر طی هفته آینده (یعنی هفته گذشته) خبر داد و گفته بود:
    بحث مطالبات اعضای ارکستر امری بدیهی است. ما از چند ماه پیش به دنبال تامین اعتبار و تسویه حسابها هستیم که امیدوارم تا هفته آینده این مسئله انجام شود و اعضای ارکستر آسوده خاطر به کارشان ادامه دهند.

    این صحبتهای مدیرعامل بنیاد رودکی در حالی صورت گرفت که می بایست هفته گذشته مشکلات مالی ارکستر برطرف و حقوق ۳ ماه گذشته نوازندگان ارکستر پرداخت می شد تا به دنبال آن دوباره علی رهبری خودش در جایگاه رهبر ارکستر ، ارکستر سمفونیک تهران را رهبری کند اما تا به امروز و با تاخیر یک هفته ای از وعده داده شده ، تنها بخشی از مطالبات پرداخت شده است و نوازندگان حقوق کامل شان را دریافت نکرده اند.

    به دنبال این اتفاق بهرام جمالی مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی روز گذشته در گفتگو با خبرنگار موسیقی تابناک فرهنگی در این خصوص گفت: با پیگیری های مداوم معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد فرهنگی و هنری رودکی از مهر ماه تا کنون درخصوص تامین اعتبار ارکسترها و حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بخش بزرگی از مطالبات ارکسترها پرداخت شد.

    وی ادامه داد: بنا به گزارش ارائه شده توسط معاونت اداری مالی بنیاد رودکی بیشتر از ۷۰ درصد مطالبات ارکسترها تا به امروز پرداخت شده و امید است که تا هفته آینده الباقی مطالبات نیز پرداخت شود.

    بهرام جمالی به برنامه اجرایی دو ارکسترسمفونیک تهران و ارکستر ملی ایران اشاره کرد و گفت: کنسرت ارکستر موسیقی ملی ایران به رهبری «سهراب کاشف» و به خوانندگی «مجتبی عسگری» و «محمد کرد» در روزهای ۲۳ و ۲۴ دی ماه ساعت ۲۱ در تالار وحدت روی صحنه می رود. همچنین ارکستر سمفونیک تهران به رهبری «مارک استیونسون» و سولیستی پیانو «نوین افروز» در روزهای ۲۹ و ۳۰ دی ماه ساعت ۲۱٫۳۰ اجرا خواهد داشت.

    مدیرعامل بنیاد رودکی با بیان اینکه ارکستر سمفونیک تهران و ارکستر موسیقی ملی ایران در جشنواره موسیقی فجر حضور پررنگی خواهند داشت ، گفت: ارکستر سمفونیک تهران به رهبری «علی رهبری» ۲۱ بهمن ماه ساعت ۲۱ روی صحنه می رود. این ارکستر تنها با فاصله زمانی ۷۲ ساعت چوب رهبری را به دستان «امیل تاباکوف» می سپارد تا این رهبر بین المللی روز ۲۴ بهمن ساعت ۲۱ روی صحنه تالار وحدت حاضر شود. همچنین ارکستر موسیقی ملی ایران در تالار وحدت روز ۲۴ بهمن ماه به رهبری «لوریس چکناواریان» ساعت ۱۸:۱۵ به روی صحنه خواهد رفت. «فرهاد فخرالدینی» نیز در آخرین روزهای جشنواره موسیقی فجر چوب رهبری را به دست خواهد گرفت تا ارکستر موسیقی ملی ایران را ۲۹ بهمن ماه ساعت ۱۸:۱۵ در تالار وحدت رهبری کند.

    https://musiceiranian.ir/?p=96965
       
    برچسب ها بهرام جمالی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *