×
×

«خدای عشق» با صدای «فریان» در راه است

  • کد نوشته: 95962
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۱ام دی ۱۳۹۴
  • ۰
  • یک تهیه‌کننده سینما، از تهیه و توزیع آلبوم موسیقی با عنوان «خدای عشق» با صدای «فریان» خبر داد. ساسان سالور  در خصوص آخرین فعالیت هنری خود گفت: در حال حاضر مشغول تهیه‌ و گرفتن مجوز پخش آلبوم موسیقی با نام «خدای عشق» با صدای «فریان» هستیم. این آلبوم سبک پاپ ۱۰ قطعه دارد که تا […]

    «خدای عشق» با صدای «فریان» در راه است
  • ۶۳۵۸۰۴۹۹۱۳۱۲۶۱۲۸۲۰یک تهیه‌کننده سینما، از تهیه و توزیع آلبوم موسیقی با عنوان «خدای عشق» با صدای «فریان» خبر داد.

    ساسان سالور  در خصوص آخرین فعالیت هنری خود گفت: در حال حاضر مشغول تهیه‌ و گرفتن مجوز پخش آلبوم موسیقی با نام «خدای عشق» با صدای «فریان» هستیم. این آلبوم سبک پاپ ۱۰ قطعه دارد که تا به امروز ۷ قطعه آن آماده و مابقی تا اسفند ماه آماده خواهد شد و فروردین یا اردیبهشت ماه سال آینده به بازار عرضه می‌شود.

    وی افزود: آهنگسازی برخی از کارهای این آلبوم بر عهده بهزاد عبدی است و از هنرمندانی چون ایمان حجت، رضا تاجبخش، بهنام ابطحی و بابک ریاحی‌پور نیز بهره می‌بریم. در ضمن موزیک آن نیز توسط ارکستر سمفونیک اوکراین ساخته شده است.

    این تهیه‌کننده سینما از ویژگی‌های دیگر آلبوم «خدای عشق» گفت: بجز استفاده از افراد سرشناس موسیقی ایرانی، در این آلبوم تعدادی از آهنگ‌های آن نزدیک به آثار زنده‌یاد بابک بیات است و از وزن و کیفیت بالای هنری بهره می‌برد.

    وی با بیان این مطلب که برنامه خاص و جالبی برای مراسم افتتاحیه آلبوم «خدای عشق» در نظر گرفته شده، اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌هایی که در خصوص آلبوم و تبلیغات آن انجام دادیم، قرار است مراسم افتتاحیه‌ای را با دعوت بازیگران سینما و حضور آن‌ها در این مراسم راه‌اندازی کنیم که جزئیات آن را در آینده اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

    سالور در بخش پایانی صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: تمام سعی و هدف اصلی ما این است که آلبومی با آهنگ‌هایی جذاب و شنیدنی را به مخاطب ارائه دهیم و فکر می‌کنم «خدای عشق» به نقطه مطلوب و دلخواه ما رسیده باشد که امیدوارم مخاطبان نیز بعد از شنیدن لذت کافی را ببرند. از طرفی معرفی کردن نیروهای جوان در این حوزه از اهداف اصلی ما بود که «فریان» یکی از آنها است. جوانی که با صدای خاص، دلنشین و گرم خود و بروز تمام تکنیک‌های ناب خوانندگی می‌تواند در دنیای حرفه‌ای موسیقی گام‌های بزرگتری بردارد و امضای خود را به پای آثارش بزند.

    گفتنی است؛ از جمله آثار فریان موزیک ویدئوی «دریادلان» که به ۱۷۵ شهید غواص تقدیم شد و تیتراژ مینی‌سریال «با آخرین نفس‌هایم» در قالب آهنگی به نام «دو آدم» است.

    https://musiceiranian.ir/?p=95962
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *