×
×

از سوی انتشارات سوره مهر

  • کد نوشته: 95958
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۱ام دی ۱۳۹۴
  • ۰
  • کتاب «نقش زن در موسیقی مناطق و نواحی ایران» نوشته هوشنگ جاوید توسط انتشارات سوره مهر منتشر می‌شود. هوشنگ جاوید در خصوص آثار در دست چاپ خود گفت: هم‌اکنون کتاب «نقش زن در موسیقی مناطق و نواحی ایران» مراحل ویرایش خود را پشت سر گذاشته و قرار است توسط انتشارات «سوره مهر» چاپ و منتشر […]

    از سوی  انتشارات سوره مهر
  • ۶۳۵۲۶۵۸۹۹۹۵۵۲۰۶۰۶۵کتاب «نقش زن در موسیقی مناطق و نواحی ایران» نوشته هوشنگ جاوید توسط انتشارات سوره مهر منتشر می‌شود.

    هوشنگ جاوید در خصوص آثار در دست چاپ خود گفت: هم‌اکنون کتاب «نقش زن در موسیقی مناطق و نواحی ایران» مراحل ویرایش خود را پشت سر گذاشته و قرار است توسط انتشارات «سوره مهر» چاپ و منتشر شود. زمان انتشار آن هم‌اکنون مشخص نیست.

    وی افزود: در کتاب «نقش زن در موسیقی مناطق و نواحی ایران»، با موسیقی‌های مختلفی آشنا می‌شویم که در کشور ما توسط خانم‌ها انجام می‌شود. از جمله این موسیقی‌ها موسیقی لالایی، کار و اعتراض آمیز است.

    این نویسنده با اشاره به آنکه در کتاب «نقش زن در موسیقی مناطق و نواحی ایران»، آیین‌هایی که توسط آن‌ها انجام می‌شود آمده است، بیان کرد: تاریخچه نقش زن در موسیقی را نیز در کتاب «نقش زن در موسیقی مناطق و نواحی ایران» بیان می‌کنم و به تاریخچه حضور آن‌ها در این زمینه می‌پردازم. به اضافه آنکه در این کتاب از پیرزن‌هایی که در این نقش باقی مانده اند، نیز سخن گفته‌ام.

    جاوید ادامه داد: در کتاب «نقش زن در موسیقی مناطق و نواحی ایران» مصاحبه‌ها و گفتگوهای رودررویی را با پیرزن‌هایی آورده‌ام که هم‌اکنون نیز در زمینه موسیقی فعالیت می‌کنند و به ایفای نقش می‌پردازند.

    https://musiceiranian.ir/?p=95958
       
    برچسب ها هوشنگ جاوید

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *