×
×

«جاده می رقصد» در سالن «پتروشیمی تبریز» طنین‌انداز شد

  • کد نوشته: 95411
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۵ام دی ۱۳۹۴
  • ۰
  • کنسرت گروه چارتار پنج‌شنبه و جمعه (۳ و ۴ دی ماه ۹۴) به همت موسسه فرهنگی و هنری «ندای ایماژ» در مجتمع پتروشیمی شهر تبریزبه روی صحنه رفت.

    «جاده می رقصد» در سالن «پتروشیمی تبریز» طنین‌انداز شد
  • کنسرت گروه چارتار

    کنسرت گروه چارتار در تبریز

    کنسرت گروه چارتار پنج‌شنبه و جمعه (۳ و ۴ دی ماه ۹۴) به همت موسسه فرهنگی و هنری «ندای ایماژ» در مجتمع پتروشیمی شهر تبریزبه روی صحنه رفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، گروه موسیقی تلفیقی «چارتار» که به تازگی دومین اثر رسمی خود به نام «جاده می رقصد» را منتشر کرده، با هنرمندی آرمان گرشاسبی (خواننده)، آرش فتحی (آهنگساز)، احسان حائری (ترانه سرا) و آیین احمدی‌فر (تنظیم‌کننده) طی دو شب و هر شب دو سانس (ساعت ۱۸ و ۲۱) با اجرای قطعات منتخب از دو آلبوم «باران تویی» و «جاده می رقصد» به اجرای برنامه پرداخت.

    شایان ذکر است که استقبال پرشور و گسترده تبریزی ها از این کنسرت، باعث شگفتی «چارتار» شد.

    چارتار گروه موسیقی ایرانی است که در سال ۱۳۹۰ تشکیل شده‌ و در سبک موسیقی تلفیقی فعالیت می کند و موسیقی الکترونیک را با آواز ایرانی تلفیق کرده است، اشعار و ترانه‌ها و همچنین لحن و صدای خواننده که برگرفته و استوار بر ادبیات و موسیقی کلاسیک ایرانی است از یک سو و همچنین ملودی‌های پویا و تنظیم‌های مدرن از سوی دیگر، فضای متفاوتی را در موسیقی این گروه به وجود آورده‌است.

    https://musiceiranian.ir/?p=95411
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *