×
×

با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 81212
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۱۸ام تیر ۱۳۹۴
  • ۱۷ دیدگاه
  • hot-topic-logoموسیقی تیتراژ مینی سریال «نیاز» با عنوان «به سوی تو» و صدای «علی زند وکیلی» خواننده جوان شیرازی منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت. در ادامه می توانید این قطعه را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.
    +در این اثر علی زند وکیلی یکی از تصنیف‌های ماندگار قدیمی را بازسازی و بازخوانی کرده است

    با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»
  • علی زندوکیلی

    علی زندوکیلی

    موسیقی ایرانیان – یاسی رهگذر: موسیقی تیتراژ مینی سریال «نیاز» با عنوان «به سوی تو» و صدای «علی زند وکیلی» خواننده جوان شیرازی منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، در این اثر علی زند وکیلی یکی از تصنیف‌های ماندگار قدیمی (به خوانندگی داریوش رفیعی) را بازسازی و بازخوانی کرده که با فضا و قصه سریال نیز منطبق است، آهنگساز این اثر مجید وفادار است و عبدالله فاطمی ترانه کار را سروده است.

    داستان «نیاز» درباره زوج جوانی به نام‌ پیمان و کمند است، این دو در خارج از کشور با یکدیگر آشنا شده‌اند و ازدواج کرده‌اند. با ورود آنها به خانه پدری پیمان، سیما مادر پیمان برای اولین بار عروس خود را می‌بیند. این آشنایی واکنش‌هایی را در خانواده برمی‌انگیزد و داستان‌های مختلفی را شکل می‌دهد.

    شایان ذکر است این مینی سریال پنج قسمتی که از محصولات مرکز امور نمایشی سیما (سیما فیلم) است در شب‌های قدر به جای سریال «پایتخت ۴» از شبکه یک پخش می‌شود. بازیگرانی چون بهاره افشاری، حدیث میرامینی، شهرزاد کمال زاده، عمار تفتی، پندار اکبری، پوراندخت مهیمن، آرش تاج تهرانی و سیروس میمنت حضور دارند.

    در ادامه می توانید تیتراژ مینی سریال «نیاز» با صدای «علی زند وکیلی» را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    + دانلود «به سوی تو»

    آنلاین بشنوید:

    https://musiceiranian.ir/?p=81212
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *