×
×

«کامران رسول زاده» نماینده شایسته ایران در باکو

  • کد نوشته: 74766
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۴ام اردیبهشت ۱۳۹۴
  • ۲ دیدگاه
  • فستیوال بین المللی شعرِ باکو در کشور آذربایجان با شرکت شاعران به نام از کشورهای مختلف برگزار و از آثار آنها تقدیر شد که در بین این شاعران، نام «کامران رسول زاده» خواننده و ترانه سرای ایرانی به عنوان نماینده ى شعر فارسى به چشم میخورد.
    +یکى از شاعران برجسته ى حاضر در این جشنواره، «آتااُل بهرام اغلو» شاعر سرشناس ترکیه بود

    «کامران رسول زاده» نماینده شایسته ایران در باکو
  • کامران رسول زاده

    کامران رسول زاده

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: فستیوال بین المللی شعرِ باکو در کشور آذربایجان با شرکت شاعران به نام از کشورهای مختلف برگزار و از آثار آنها تقدیر شد که در بین این شاعران، نام «کامران رسول زاده» خواننده و ترانه سرای ایرانی به عنوان نماینده ى شعر فارسى به چشم میخورد.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، این فستیوال که با مدیریت کانون نویسندگان کشور آذربایجان و با عنوان جشنواره «صد شعر» برگزار شد، به معرفى آثار شاعران کشورهاى ایران، ترکیه، روسیه، بلاروس، فنلاند، ازبکستان، آذربایجان و  چند کشور دیگر پرداخت و در پایان از آثار شاعران تقدیر بعمل آمد که «کامران رسول زاده» نیز دیپلم افتخار این جشنواره ى بین المللى را دریافت نمود.

    گفتنى ست این جشنواره به مناسبت روز جهانی شعر چندی پیش برگزار شد و بهانه ای براى گردِ همایىِ شاعران از نقاط مختلف دنیا و ترویج شعر به عنوان گنجینه ى مشترک فرهنگ جهان بود، قرار است آثار برگزیده ى این جشنواره در کتابى به زبان ترکی و روسی ترجمه شده و چاپ شود.

    شایان ذکر است که یکى از شاعران برجسته ى حاضر در این جشنواره، «آتااُل بهرام اغلو» شاعر سرشناس ترکیه بود که حضورش نشانگر اهمیت و اعتبار این جشنواره به حساب مى آمد.

    تاکنون ۳ کتاب شعر، یک کتاب نمایش نامه و دو آلبوم موسیقی به نام های «بی سرانجام» و «دستای نامحرم» از کامران رسول زاده منتشر شده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=74766
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *