×
×

با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 63669
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۶ام آبان ۱۳۹۳
  • ۲ دیدگاه
  • hot-topic-logoقطعه ویدئویی «آواز نگاه» با صدای «مجتبی عسگری» از گروه موسیقی «خزان» به سرپرستی و آهنگسازی سامان صادقیان منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت. در ادامه می توانید این ویدئو که توسط صاحب اثر در اختیار «موسیقی ایرانیان» قرار گرفته است را آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.
    +گروه موسیقی خزان این قطعه را به استاد ابتهاج تقدیم کرده است

    با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»
  • مجتبی عسگری

    مجتبی عسگری

    موسیقی ایرانیان – حمیده موسوی: قطعه ویدئویی «آواز نگاه» با صدای «مجتبی عسگری» از گروه موسیقی «خزان» به سرپرستی و آهنگسازی سامان صادقیان نوازندهء جوان تار در اصفهان منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان» این قطعه با شعری از «هوشنگ ابتهاج» در دستگاه نوا، به آهنگسازی سامان صادقیان و تنظیم میثاق مهرپور ساخته و پرداخته شده است.

    سامان صادقیان (تار)، روح الله الله دادی (نی)، ذبیح الله وحید (کمانچه آلتو)، میثاق مهرپور (عود)، محمد جمشیدی (تنبک) و پویان جمشیدی (سازهای کوبه‌ای) نوازندگانی هستند که در این قطعه به هنرنمائی پرداخته‌اند.

    شایان ذکر است که خبرنگار موسیقی ایرانیان گفتگوی مفصلی با «مجتبی عسگری» انجام داده که به زودی منتشر خواهد شد.

    در ادامه می توانید این ویدئو که توسط صاحب اثر در اختیار «موسیقی ایرانیان» قرار گرفته است را آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید، گروه موسیقی خزان این قطعه را به استاد ابتهاج تقدیم کرده است.

    +دانلود ویدئو کلیپ «آواز نگاه»

    «آواز نگاه» را آنلاین ببینید:

    https://musiceiranian.ir/?p=63669
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *