×
×

با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت موسیقی ایرانیان

  • کد نوشته: 47420
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۳۰ام دی ۱۳۹۲
  • ۸ دیدگاه
  • قطعه جدید و شنیدنی محسن یگانه خواننده بنام موسیقی پاپ با عنوان «من» در دسترس دوستداران این خواننده قرار گرفت. در ادامه این قطعه را با اجازه صاحب اثر از طریق سایت موسیقی ایرانیان آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت موسیقی ایرانیان
  • Mohsen Yeganeh - Man_1موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: قطعه جدید و شنیدنی محسن یگانه خواننده بنام موسیقی پاپ با عنوان «من» در دسترس دوستداران این خواننده قرار گرفت.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، این قطعه که کار سرایش ترانه، ساخت ملودی و تنظیم آن برعهده محسن یگانه بوده، پیش از انتشار آلبوم «نفسهای بی هدف» ساخته شده و به خواننده دیگری سپرده شده بود که حال با عدم انتشار توسط خواننده قبلی، با تغییراتی توسط محسن یگانه منتشر شده است.

    یگانه در صفحه هوادارانش درباره این اثر نوشته است: «به جز ملودی گیتار، بقیه ی ملودی و شعر آن را قبل از پخش آلبوم نفس های بی هدف ساخته بودم و به یکی از دوستان واگذارش کرده بودم. اما چند وقت پیش با من تماس گرفت و چون دیدم علاقه ای به پخش آن ندارد، کار را از او خریدم و تنظیمش کردم و از همین هفته در همه کنسرت ها اجرایش می کنیم.»

    شایان ذکر است که محسن یگانه در تاریخ های ۳۰ دی، ۱ و ۲ بهمن ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به روی صحنه خواهد رفت.

    در ادامه قطعه شنیدنی «من» را با اجازه صاحب اثر از طریق سایت موسیقی ایرانیان آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    + دانلود «من» از محسن یگانه

     «من» را آنلاین بشنوید:

    https://musiceiranian.ir/?p=47420
       
    برچسب ها محسن یگانه

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *