×
×

اجرای موسیقی فیلم فوتبالیست ها، پینوکیو و تایتانیک در تالار وحدت!

  • کد نوشته: 38104
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۲ام تیر ۱۳۹۲
  • ۱ دیدگاه
  • دومین شب از کنسرت ارکستر بزرگ بادی آرس نوا در میان حضور خوب طرفداران و حامیان این گروه موسیقی در تالار وحدت برگزار شد. در ادامه گزارش مفصل تصویری و متنی موسیقی ایرانیان از این کنسرت را دنبال کنید

    اجرای موسیقی فیلم فوتبالیست ها، پینوکیو و تایتانیک در تالار وحدت!
  • کنسرت آرس نوا (برای بزرگنمایی کلیک کنید)

    کنسرت آرس نوا (برای بزرگنمایی کلیک کنید)

    موسیقی ایرانیان – سمیه ملک: دومین شب از کنسرت ارکستر بزرگ بادی آرس نوا در میان حضور خوب طرفداران و حامیان این گروه موسیقی در تالار وحدت برگزار شد.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، برنامه راس ساعت مقرر با پخش کلیپی از تمرینات آرس نوا آغاز شد و در ابتدا آرمین قیطاسی ضمن خوشامد گویی به حاضرین، با اشاره به عدم حمایت آرس نوا توسط هیچ ارگان دولتی یاخصوصی، از حمایت همیشگی طرفداران آرس نوا تشکر کرد و به معرفی مهمانان ویژه این اجرا پرداخت، آقایان  مرتضی پور (رهبر ارکستر)، باربد بیات، پوریا حیدری، مهدی یغمایی، امیر طبری، دکتر فدایی و عماد اجلال از مهمانان این کنسرت بودند.

    برنامه در دو بخش برگزار شد، در بخش اول موسیقی فوتبالیست ها، پینوکیو، دور دنیا در ۸۰ روز، زنبور عسل، زورو، رقص شمشیر، آواز تابستانی، مامور۰۰۷، عملیات غیرممکن، چشمان ببر، تن پوئم، تا ابد عاشقت خواهم ماند، تاب بازی، زنده خواهم ماند، تیکو تیکو و دربخش دوم پروته اکسترانو، مامبو سوینگ، تایتانیک، اوشین، حنا، میتی کومان، رقص رودخانه، شیر شاه، کاراگاه گجت، قورباغه دیوانه، موسیقی فولکلوریک خراسانی و موسیقی فولکلوریک اسکاتلندی به اجرا در آمد.

    لازم به ذکر است که عماد آمرکاشی در  قطعه عاشقت خواهم ماند، مهدی محمدی در قطعه  پروته اکسترانو و میثم مروستی در قطعه فولکلوریک خراسانی به عنوان خواننده حضور داشتند، همچنین مروستی نوازندگی ویولن را در دو قطعه موسیقی فولکلوریک خراسانی و موسیقی فولکلوریک اسکاتلندی بر عهده داشت.

    در ابتدای بخش دوم نیز، آرمین قیطاسی با اشاره به قطعه پروته اکسترانو آن را به مرحوم امیر حسین ملک که از نوازندگان خوب ویولن در ارکستر سمفونیک تهران ، ارکستر صدا و سیما و ارکستر ملی ایران بود تقدیم کرد، امیر حسین ملک در سال ۱۳۹۱ پس از مبارزه ای ۳ ساله با بیماری سرطان دار فانی را وداع گفته است.

    میثم مروستی نیز ضمن ارادت به امیر حسین ملک و خانواده وی، تندیسی را که در اولین دوره جشن موسیقی ما به عنوان برترین نوازنده در بخش کارشناسی و مردمی دریافت کرده بود، به امیر حسین ملک تقدیم نمود و او را شایسته دریافت این تندیس دانست، چرا که وی تا آخرین روزهای حیات، همچنان با جدیت مسیر نوازندگی ویولن را ادامه داد.

    در خاتمه نیز بنا به درخواست حاضرین قطعه تایتانیک برای دومین بار اجرا شد و مورد استقبال قرار گرفت، همچنین آرمین قیطاسی به حامیان و طرفداران آرس نوا مژده  داد که در شهریور ماه ۱۳۹۲ نیز این گروه مجدد با رپرتوار جدید برنامه ای را در تهران به روی صحنه خواهند برد.

    در ادامه هم می توانید عکسهای موسیقی ایرانیان (آیدین پورایمان) از این کنسرت را مشاهده نمایید.

    https://musiceiranian.ir/?p=38104
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *