×
×

با خوانندگی روزبه نعمت اللهی و بهنام صفاریان

  • کد نوشته: 3537
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۶ام مهر ۱۳۸۹
  • ۸۸ دیدگاه
  • موسیقی ایرانیان – الناز علاقه بند: کنسرت گروه محمدرضا گلزار به رهبری بهروز صفاریان در صورت اخذ مجوز های لازم اواسط آبان ماه در سالن همایشهای برج میلاد تهران برگزار می شود

  • موسیقی ایرانیان – الناز علاقه بند: کنسرت گروه محمدرضا گلزار به رهبری بهروز صفاریان در صورت اخذ مجوز های لازم اواسط آبان ماه در سالن همایشهای برج میلاد تهران برگزار می شود. به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، پس از کنسرتی که اسفند ماه سال گذشته توسط گروه «ریراز» با حضور  و سرپرستی محمدرضا گلزار و رهبری نیما وارسته در سالن اریکه ی ایرانیان برگزار شد، این بار گلزار به سراغ دوست دیرینه اش بهروز صفاریان رفته تا با رهبری وی، حضور دوباره روی صحنه را به عنوان یک نوازنده تجربه کند.
    بهروز صفاریان که همگان او را با سخت گیری و انتخابهای درست می شناسند، این بار تصمیم دارد ضمن پذیرش این مسئولیت، خلاقیتش را با تفاوتهایی که در نحوه ی اجرای این گروه صورت خواهد داد، به بهترین شکل ممکن نشان دهد. ضمنا گفته می شود که «بهنام صفاریان» و «روزبه نعمت اللهی» به عنوان خواننده در این  اجرا حضور خواهند داشت.
    در صورتی که مشکلات موجود از سر راه برداشته شود، اجرایی متفاوت را با حضور این چهره های سرشناس در آبان ماه و در سالن همایشهای برج میلاد شاهد خواهیم بود.
    اخبار تکمیلی پس از قطعی شدن این کنسرت، متعاقبا از سایت موسیقی ایرانیان اعلام خواهد شد.

    خبر تکمیلی: در تماسی که خبرنگار موسیقی ایرانیان با روزبه نعمت اللهی (خواننده موسیقی پاپ) داشت، وی اعلام کرد برای حضور در این کنسرت فعلا به توافق نهایی نرسیده اند.

    https://musiceiranian.ir/?p=3537
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *