×
×

محسن شریفیان در نشست خبری عنوان کرد:

  • کد نوشته: 35162
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۱ام اردیبهشت ۱۳۹۲
  • ۰
  • کنسرت گروه لیان که در قالب جشنواره سه گانه خلیج‌فارس همزمان با روز جهانی خیام برگزار می‌شود که شریفیان می‌گوید که در این جشنواره تمام قد خیام را اجرا می‌کند.

    محسن شریفیان در نشست خبری عنوان کرد:
  • محسن شریفیان (عکس از مهر)

    محسن شریفیان (عکس از مهر)

    موسیقی ایرانیان: کنسرت گروه لیان که در قالب جشنواره سه گانه خلیج‌فارس همزمان با روز جهانی خیام برگزار می‌شود که شریفیان می‌گوید که در این جشنواره تمام قد خیام را اجرا می‌کند.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، این هنرمند که صبح امروز شنبه ۲۱ اردیبهشت در نشست خبری که در خانه هنرمندان برگزار شد گفت که خیام یکی از ژانرهای مطرح بوشهر است و اتفاقی برایم زیباتر از این نیست که خیام را اجرا کنم.

    او از مسؤولان خواست همکاری‌های لازم را با او داشته باشند چرا که خیام خوانی از افتخارات موسیقی بوشهر است و تنها جایی که خیام در موسیقی به عنوان یک ژانر شناخته می‌شود بوشهر است.

    از سوی دیگر ۲۹ اردیبهشت روز جهانی میراث فرهنگی هم است که شریفیان از مسولان میراث فرهنگی خواست به موسیقی توجه بیشتری کنند و یادآور شد:«تاریخ فقط بنا و ساختمان نیست، موسیقی هم مهم است و همچنین خوشحال می‌شویم که در این کنسرت از حمایت‌های میراث فرهنگی هم بهره‌مند شویم.»

    او در بخش دیگری از این نشست گفت که خانواده خیام هم در این کنسرت حضور دارند، طرح این موضوع با تعجب خبرنگاران مواجه شد و شریفیان گفت که این دروغ نیست و خانواده خیام ۲۸ اردیبهشت در تالار وحدت حضور خواهند داشت.

    سرپرست گروه لیان در این نشست ترجیح داد که درباره جزییات کنسرتش حرفی نزند چرا که می‌خواهد مخاطبان‌اش را غافلگیر کند.

    در کنسرت گروه لیان علاوه بر موسیقی تلفیقی، درشن ‌آنند و پیام رونق هم دعوت شده‌اند تا در این کنسرت گروه لیان را همراهی کنند.

    شریفیان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برای تبلیغات در زمینه موسیقی بوشهر چه اقداماتی را انجام داده است‌، گفت: «موسیقی ما باید در درجه اول به گوش مخاطب برسد وقتی که تلویزیون کارهای ما را پخش نمی‌کند و همکاری با شبکه‌های ماهواره‌ای ممنوع است، کار کمی دشوار می‌شود.»

    سرپرست گروه لیان درباره اقداماتی که در زمینه خلیج فارس انجام داده است‌، گفت: «جشنواره خلیج فارس باید به دور از هرگونه شعار برگزار شود‌، بنده بسیار روی خلیج فارس حساس هستم و در هر فستیوالی که نام خلیج فارس تحریف شده جعلی باشد به شدت واکنش نشان می‌دهم. از جمله جشنواره الجزایر که در این زمینه برخورد کردم.»

    علی میرمحمدی مدیر برگزاری جشنواره سه‌گانه خلیج فارس نیز در این نشست تاکید کرد که این جشنواره نخستین دوره‌اش را می‌گذراند و کاملا مستقل و غیر دولتی بوده و جهت ادای دین به خلیج فارس برگزار می‌شود.

     میرمحمدی همچنین گفت: «کنسرت کیوان ساکت در تالار وحدت،‌ کنسرت فرمان فتحعلیان در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی و کنسرت گروه لیان در تالار وحدت از برنامه‌های ما در این جشنواره است که توسط شرکت هامین گستر آریا برگزار می‌شود و کار کوچک‌اش حمایت از نام خلیج فارس است.

    https://musiceiranian.ir/?p=35162
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *