×
×

به خوانندگی حمید خزاعی، سرپرستی و آهنگسازی آرش قاسمی

  • کد نوشته: 30405
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۷ام اسفند ۱۳۹۱
  • ۰
  • نکوداشت جشن جهانی نوروز با اجرای گروه موسیقی میراث به خوانندگی حمید خزاعی و سرپرستی و آهنگسازی آرش قاسمی برگزار می شود.

    به خوانندگی حمید خزاعی، سرپرستی و آهنگسازی آرش قاسمی
  • پوستر کنسرت گروه موسیقی میراث

    پوستر کنسرت گروه موسیقی میراث

    موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: نکوداشت جشن جهانی نوروز با اجرای گروه موسیقی میراث به خوانندگی حمید خزاعی و سرپرستی و آهنگسازی آرش قاسمی برگزار می شود.

    این اجرا در تاریخ پنجشنبه ۱۷ اسفند ماه سال جاری و ساعت ۲۰ در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار خواهد شد، و استاد امیر صادقی به شاهنامه‌خوانی خواهند پرداخت و همچنین ژاله صادقیان به عنوان روایتگر متن و گوینده داستان با این گروه همکاری خواهد کرد، کاظم هژیر‌آزاد نیز به عنوان بازیگر مهمان در این کنسرت حضور دارد.

    این کنسرت در فصل های اجرایی «نخست نیایش پروردگار  تصنیف نیایش و متن نیایش»، «روایت داستان رستم واشکبوس»، «سخن در باب  نقالی و جایگاه روایتگری در انتقال مفاهیم اخلاقی وحماسی از نسل های گذشته تا به امروز»، «بانوان وشیر زنان ایران زمین»، «روایت داستان  نبرد سهراب و گرد آفرید»، «نوروز باستانی»، « داستان آرش کمانگیر آرش کمانگیر (باشعری از استاد امیر صادقی)»، «شناخت حکمت وعظمت فردوسی»، «وطن (با شعری از استاد امیر صادقی)» و «تصنیف رستگاری» برگزار خواهد شد.

    تورج زادپور (تار)، مهدی کروندیان (تار)، محمد نوزادی (تار)، پرستو مرادی (بم تار)، مهرداد میرزائی (کمانچه)، فرزان پور عارف (کمانچه)، امین رحیمی (نی)، امین جهانگیری (سنتور)، صالحه زهره وند (چنگ)، مرجان مهربان (قانون)، آرمان هژیر آزاد (شور انگیز)، بهرنگ حکیمی پور (رها)، بهرخ شورورزی (هم خوان)، ثمین مهرپویان (هم خوان)، فرزاد خورشید سوار (کوبه ای)، ندا بهزاد (کوبه ای) و عمران فروزش (کوبه ای) به عنوان نوازنده های گروه میراث، در این اجرا حمید خزاعی (خواننده) و آرش قاسمی (سرپرست و آهنگساز) را همراهی خواهند کرد.

    علاقه مندن برای تهیه بلیط برای این کنسرت می توانند با مرکز فروش پرشیا (ولی عصر و تحویل در محل ۰۲۱۸۳۸۸۰) و دفتر مرکزی میراث (صادقیه و تحویل در محل ۰۲۱۴۴۲۱۶۸۱۰ و ۰۲۱۴۴۲۱۶۷۱۵ و ۰۹۱۹۵۸۲۲۵۴۰) تماس حاصل نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=30405
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *