×
×

در کنگره جهانی پیوند شمس تبریزی

  • کد نوشته: 2890
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۷ام شهریور ۱۳۸۹
  • ۲ دیدگاه
  • نماینده بنیاد بین المللی مولانا در ایران گفت:‌ این بنیاد در کنگره جهانی پیوند شمس تبریزی و حافظ در شیراز از مقام شاخص استاد شهرام ناظری ـ شوالیه‌ی آواز ایران ـ تقدیر و تجلیل می‌کند. فروزنده اربابی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفت: «اسین‌چلبی» بیست‌وسومین نواده پسری مولانا و قائم مقام بنیاد […]

  • نماینده بنیاد بین المللی مولانا در ایران گفت:‌ این بنیاد در کنگره جهانی پیوند شمس تبریزی و حافظ در شیراز از مقام شاخص استاد شهرام ناظری ـ شوالیه‌ی آواز ایران ـ تقدیر و تجلیل می‌کند.

    فروزنده اربابی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفت: «اسین‌چلبی» بیست‌وسومین

    نواده پسری مولانا و قائم مقام بنیاد بین‌المللی مولوی ، از مقام شاخص استاد ناظری به جهت پیش‌تازی وی در اشاعه فرهنگ مولانایی در جهان که با صوت داوودی خود جهان را با افکار و اندیشه‌های مولاناجلال‌الدین آشنا کرده تجلیل می‌کند.

    وی از دعوت رسمی بنیاد بین المللی مولانا از استاد شهرام ناظری برای حضور در کنگره جهانی مولانا در جمع عاشقان مولانا در قونیه خبر داد و گفت:‌ استاد ناظری به مدت چهاردهه با تمام توان توانسته در اقصی نقاط دنیا جهان را بااجرای کنسرت‌های قوی جهان را به صبح آرامش که همانا آرزوی مولانا بزرگ بود فرا خواند و بنیاد مولانا با توجه به جایگاه ارزشمند ومکتب آوازی استاد شهرام ناظری در جهان از وی برای حضور در آذر ماه سال جاری در کنگره جهانی مولانا در قونیه دعوت رسمی به عمل آورده است.

    به گزارش ایسنا، کنگره جهانی پیوند نغمه شمس تبریزی در مقبره حافظ شیرازی به ترتیب در تاریخ ۲۰ مهر در شیراز و ۲۰ آبان در خوی در محل مقبره شمس تبریزی با حضور اندیشمندان خارجی و داخلی برگزار می‌شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=2890
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *