×
×

بعد از ۶ سال و به نفع زلزله زدگان آذربایجان

  • کد نوشته: 21914
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۴ام شهریور ۱۳۹۱
  • ۰
  • گروه موسیقی آراز به خوانندگی رحیم شهریاری در شهر اردبیل به روی صحنه رفت، تصاویری از این اجرا را در ادامه مطلب مشاهده نمایید

  • موسیقی ایرانیان – رضا الله قلی پور: گروه موسیقی آراز به خوانندگی رحیم شهریاری در شهر اردبیل به روی صحنه رفت.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، بعد از ۶ سال، دوم و سوم شهریور ماه ۱۳۹۱ مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل در دو سانس ۱۸ عصر و ۲۱ شب، و در میان استقبال پرشور علاقمندان به موسیقی آذربایجانی، شاهد کنسرت گروه موسیقی آراز به رهبری و خوانندگی رحیم شهریاری به نفع زلزله زدگان اهر، ورزقان و هریس بود. این کنسرت در تمامی سانس‌های خود با سکوت یک دقیقه‌ای و در فضای سنگینی از دکور سیاه، به یاد و شادی روح آنهایی که جانشان را در زلزله اخیر آذربایجان از دست داده‌اند، شروع شد. به گفته شهریاری و مدیر برنامه‌های ایشان، ۳۰ درصد از بهای هر بلیط این اجراها جهت کمک به زلزله زدگان اختصاص خواهد یافت.

    این کنسرت در روز دوم خود و در سانس ۹ شب یک مهمان ویژه داشت، چنگیز حبیبیان که با خواندن ترانه‌ای، حال و هوای دیگری به فضای سالن و به مهمانان کنسرت رحیم شهریاری داد.

    با توجه به استقبال بی‌نظیر اردبیلی‌ها از کنسرت گروه آراز، رحیم شهریاری در دقایق پایانی سانس آخر خود قول برگزاری کنسرت بزرگتری را در یکی از سالن‌های ورزشی اردبیل، نظیر سالن سرپوشیده ۲۰۰۰ نفری رضازاده، در آینده‌ای نچندان دور، به دوستداران و هواداران خود، که اکثرا سرپا و ایستاده شاهد اجرای کنسرت ایشان بودند، داد.

    در ادامه مطلب می توانید تصاویری از این کنسرت را مشاهده نمایید.

    https://musiceiranian.ir/?p=21914
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *