×
×

پس از سالها تاخیر؛

  • کد نوشته: 19508
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۷ام خرداد ۱۳۹۱
  • ۱ دیدگاه
  • حاصل همکاری لوریس چکناواریان و شهرام ناظری که چند سال پیش و با حضور ارکستر سمفونیک ارمنستان اجرا شده، هفته آینده به صورت تصویری منتشر می شود. به گزارش هنرآنلاین،حاصل همکای لوریس چکناواریان و شهرام ناظری اجرایی بود که چند سال پیش در تهران و در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار شد.در این اجرا […]

  • حاصل همکاری لوریس چکناواریان و شهرام ناظری که چند سال پیش و با حضور ارکستر سمفونیک ارمنستان اجرا شده، هفته آینده به صورت تصویری منتشر می شود.

    به گزارش هنرآنلاین،حاصل همکای لوریس چکناواریان و شهرام ناظری اجرایی بود که چند سال پیش در تهران و در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار شد.در این اجرا لوریس چکناواریان قطعاتی را برای ارکستر تنظیم کرده بود.حال قرار است پس از گذشت چند سال از اجرای این کنسرت دی وی دی تصویری آن به صورت اورجینال از سوی انتشارات آوای باربد روانه بازار موسیقی شود.

    لوریس چکناواریان آهنگساز و رهبر ارکستر در گفتگو با خبرنگار موسیقی هنر آنلاین درباره این اجرا گفت: سال ها بود که قصد داشتم قطعاتی از موسیقی ایران را برای ارکستر تنظیم و اجرا کنم که خوشبختانه در توافقی که با شهرام ناظری داشتیم این فرصت برایم فراهم شد.

    وی درباره قطعاتی که در این کنسرت اجرا کرده اند می گوید: این اجرا شامل قطعاتی با اشعار فارسی و کردی است که برای اجرا با ارکستر سمفونیک تنظیم شده است،در تنظیم این قطعات تلاش کردم که بتوانم حس و حال موسیقی ایرانی را در قالب موسیقی بین الملل بیان کنم.
    متاسفانه سی دی تصویری این اجرا به صورت غیر مجاز منتشر شد و همین مسئله ضربه زیادی به کار وارد کرد ولی مسلما علاقه مندان واقعی موسیقی ترجیح می دهند نسخه با کیفیت این اثر را ببینند.

    حمید اسفندیاری مدیر انتشارات آوای باربد در گفتگو با خبرنگار موسیقی هنر آنلاین گفت: قرار است که آلبوم تصویری اجرای ارکستر سمفونیک ارمنستان با رهبری لوریس چکناواریان و خوانندگی شهرام ناظری دوشنبه ۲۲ خرداد سال جاری روانه بازار موسیقی شود.

    اسفندیاری اظهار کرد: همچنین نسخه اورجینالی که آوای باربد منتشر می کند نسبت به نسخه غیر مجاز موجود در بازار از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار است. در نسخه اورجینال به دلیل دسترسی به راش های اصلی این اثر از نماهای تازه و بهتری بهره برده شده است. این اجرا به طور همزمان با هشت دوربین ضبط شده است.

    این آلبوم قرار بود پیش ماه گذشته منتشر شود که به دلیل برخی مشکلات انتشار این آلبوم برای چند بار با تاخیر مواجه شد.

    همچنین لوریس چکناواریان از ۱۹ خرداد سال جاری در تالار وحدت و با همراهی ارکستر مجلسی ارمنستان به اجرای برنامه می پردازد.

    https://musiceiranian.ir/?p=19508
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *