×
×

کتاب بهداشت نوازنده منتشر شد

  • کد نوشته: 17069
  • شادروان موسوي
  • دوشنبه, ۱۰ام بهمن ۱۳۹۰
  • ۰
  • کتاب بهداشت نوازنده حاوی مطالب و اطلاعات پزشکی در خصوص بهترین وضعیت نوازندگی و نحوه مراقبت از اعضای بدن برای جلوگیری از آرتروز زود هنگام و محدودیت های فیزیکی منتشر شد…

  • کتاب بهداشت نوازنده حاوی مطالب و اطلاعات پزشکی در خصوص بهترین وضعیت نوازندگی و نحوه مراقبت از اعضای بدن برای جلوگیری از آرتروز زود هنگام و محدودیت های فیزیکی منتشر شد.
    به گزارش خبرنگار مهر، گردآوری و تالیف این کتاب که به بهداشت نوازندگان و هنرمندان عرصه موسیقی در زمینه نوازندگی و اجرا پرداخته،  برعهده انسیه تبریزی و محمد عبدلی بوده و از سوی موسسه ماهور منتشر شده است.

    بهداشت نوازندگان در نه فصل و شامل بخش هایی چون استرس، رهایی ذهن، رهاسازی، نحوه عملکرد دو نیم کره مغز، ستون مهره ها، دست،زانو، گوش و پوست است.

    مولف در پیش گفتار کتاب نوشته است: وسعت و دامنه کارآیی اعضا به گونه ای است که با تکرار و تداوم کارهای روزمره تقویت می شود و در جهت بهبود اعمال حرکت می کند. این کارآیی زمانی قابل قبول خواهد بود که شخص سه شاخص مهم را رعایت کند:طول زمان بهره بری، چگونگی استفاده از اعضا و بهداشت حرفه ای؛ شامل پیش بینی، شناسایی، ارزیابی و کنترل عوامل زیان آور.

    کتاب بهداشت نوازندگان با ارائه تصاویر طراحی شده از اعضای مختلف بدن، نحوه حرکات و نرمش های لازم برای اعضای بدن نوازندگان را توضیح داده است.

    چاپ نخست این کتاب در ۳۷۰ صفحه وبه تعداد ۲۲۰۰ نسخه دارای نمایه و واژه نامه بوده و به قیمت ۹۸۰۰ تومان در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

     

    https://musiceiranian.ir/?p=17069
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *