×
×

توسط موسسه فرهنگی هنری ماهور

  • کد نوشته: 145304
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۱۱ام خرداد ۱۳۹۶
  • ۰
  • کارن کیهانی آهنگساز و نوازنده آلبوم باغ بی‌برگی (منتخب آثار مجلسی ۹۲تا ۹۵) را در سبک موسیقی معاصر و توسط موسسه فرهنگی هنری ماهور منتشر کرد. کارن کیهانی آهنگساز و نوازنده آلبوم باغ بی‌برگی (منتخب آثار مجلسی ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۵) را در سبک موسیقی معاصر و توسط موسسه فرهنگی هنری ماهور منتشر کرد. «کارن کیهانی» […]

    توسط موسسه فرهنگی هنری ماهور
  • کارن کیهانی آهنگساز و نوازنده آلبوم باغ بی‌برگی (منتخب آثار مجلسی ۹۲تا ۹۵) را در سبک موسیقی معاصر و توسط موسسه فرهنگی هنری ماهور منتشر کرد.

    کارن کیهانی آهنگساز و نوازنده آلبوم باغ بی‌برگی (منتخب آثار مجلسی ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۵) را در سبک موسیقی معاصر و توسط موسسه فرهنگی هنری ماهور منتشر کرد.

    «کارن کیهانی» از آهنگسازان موفق و جوانِ موسیقی معاصر ایران به شمار می رود. تعداد مخاطبان موسیقی معاصر در مقایسه با دیگر موسیقی‌ها بسیار کم هستند و شاید یکی از دلایل آن این است که این موسیقی به تمرین شنیداری و زمینه شناختی خاص خودش نیاز دارد. اما به هنگام ورود به دنیای این موسیقی دریچه‌ای به ناشناخته به رویتان باز می‌شود. قطعات این آلبوم برای سازهای مختلف نوشته شده است. قطعه آخر هم برای آنسامبل و سنتور که ساز تخصصی آهنگساز است، نوشته شده است.

    ماریا گراتزیا بلوکیو، گلریز زربخش، ژابیز زربخش، روکو رسینیو، بریجیت کیبی، رینا دلوکا، کارن کیهانی، شاگان گرولیه، گیوم کارتنو، ایزابل ویلنوئووا، پاتریک اشلویتر، لیلا رمضان، ارلی کومونال، اَن شبُ، آلون استولر، بلز اوبالدینی، کلوتیلد رامو، الدی ویرو نوازندگان این آلبوم هستند.

    «روی جاده نمناک»،‌‌ «آخرین قطره ی صدا»، «و می بیند صدایی نیست»، «هجرانی» و «نقطه ای بود و دگر هیچ نبود» عناوین قطعات آلبوم «باغ بی‌برگی» هستند.

    https://musiceiranian.ir/?p=145304
       
    برچسب ها کارن کیهانی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *