×
×

اعلام اسامی نوازندگان

  • کد نوشته: 145092
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۸ام خرداد ۱۳۹۶
  • ۰
  • اولین تمرین‌ ارکستر مجلسی ایران به رهبری منوچهر صهبایی برای برگزاری اولین دور کنسرت ها در حالی آغاز شد که همزمان با این برنامه فیلم مستندی درباره تاریخچه ارکستر مجلسی در ایران ساخته می شود. تمرین‌های ارکستر مجلسی ایران به رهبری منوچهر صهبایی برای برگزاری کنسرت روزهای هفتم و هشتم تیرماه آغاز شد. ارکستر مجلسی […]

    اعلام اسامی نوازندگان
  • اولین تمرین‌ ارکستر مجلسی ایران به رهبری منوچهر صهبایی برای برگزاری اولین دور کنسرت ها در حالی آغاز شد که همزمان با این برنامه فیلم مستندی درباره تاریخچه ارکستر مجلسی در ایران ساخته می شود.

    تمرین‌های ارکستر مجلسی ایران به رهبری منوچهر صهبایی برای برگزاری کنسرت روزهای هفتم و هشتم تیرماه آغاز شد. ارکستر مجلسی ایران اولین اجرای خود را با آثاری از ویوالدی، سامارتینی و گریک در تالار وحدت روی صحنه می برد.

     همزمان با آغاز دور تازه تمرین‌ها، مستندی با نام «چهارفصل» به کارگردانی فرزاد فره وش در حال ضبط است. این فیلم به چگونگی روند تاسیس ارکستر مجلسی تا زمان کنسرت می پردازد و در عین حال نگاهی به تاریخچه ارکستر مجلسی در ایران خواهد داشت.

    در اولین برنامه ارکستر مجلسی ایران چهار سولیست از جمله فرناز خاکپور (بهار)، دانیال جورابچی (تابستان)، آرمین قضاتی (پاییز) و امیر باورچی (زمستان) از اعضای ارکستر به اجرای «چهار فصل ویوالدی» آهنگساز دوره باروک می پردازند. در بخش اول برنامه «کنسرتینو در سُل ماژور» از سامارتینی آهنگساز دوره باروک ایتالیا نیز اجرا می شود و در قسمت دوم برنامه نیز سوئیت «هولبرگ» از ادوارد گریک آهنگساز نروژی نیمه دوم قرن نوزدهم اجرا می شود.

    پورنگ پورشیرازی و فرشید پاتی نیان نوازندگان کنترباس، بهرنگ معتمدی، سینا آذرپاد، علی آقاجانی، ویدا ملاحسنی نوازندگان ویولنسل، کاوه تسعیری، بابک کوهستانی، پژمان اختیاری، همایون هاشم زاده نوازندگان آلتو، نیما زاهدی، فرناز خاکپور، فرزاد صیدی، سرمد اکشافی و بهراد سوخکیان نوازندگان ویولن دو، امیر باورچی، دانیال جورابچی، آرش اسد نژاد، آرمین قضاتی، برهان همتی، رائین نورانی نوازندگان ویولن یک و مسعود ملکی نوازنده کلاوسن اعضای ارکستر مجلسی ایران در کنسرت پیش رو را تشکیل می دهند.

    https://musiceiranian.ir/?p=145092
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *