×
×

سفر یوسف اسلام به استرالیا و آفریقای جنوبی

  • کد نوشته: 144798
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۶ام خرداد ۱۳۹۶
  • ۰
  • یوسف اسلام خواننده مشهور انگلیسی برای کودکان انیمیشن تولید می‌کند. یوسف اسلام، خواننده مشهور انگلیسی از پروژه جدید خود برای کودکان پرده برداشت و گفت که قصد دارد تا انیمیشنی را برای کودکان و در جهت یاددهی بعضی کارها به آنها بسازد که البته با موسیقی آمیخته است. به نقل از الجزیره، او هم چنین […]

    سفر یوسف اسلام  به استرالیا و آفریقای جنوبی
  • یوسف اسلام خواننده مشهور انگلیسی برای کودکان انیمیشن تولید می‌کند.

    یوسف اسلام، خواننده مشهور انگلیسی از پروژه جدید خود برای کودکان پرده برداشت و گفت که قصد دارد تا انیمیشنی را برای کودکان و در جهت یاددهی بعضی کارها به آنها بسازد که البته با موسیقی آمیخته است.

    به نقل از الجزیره، او هم چنین مشغول آماده کردن آلبوم جدید خود است که احتمالا برای سپتامبر آینده منتشر خواهد شد. آلبوم جدید او شامل پیام‌هایی ویژه برای کودکان است و آوازهایش برگرفته از ابیات شعری یونس امره شاعر ترکیه‌ای است که در قرن سیزدهم زندگی می‌کرد.

    اسلام هم چنین قصد دارد تا طی سال جاری میلادی به استرالیا و آفریقای جنوبی سفر کند. او چندی پیش برای معرفی کتابش تحت عنوان “چرا هم چنان گیتار دارم؟” به ترکیه سفر کرد. کتابی که بیانگر تحولش از کات استیونس به یوسف اسلام است.

    کت استیونس، هنرمند برجسته موسیقی پاپ در دهه ۶۰ و ۷۰ میلادی بود که بعد از گرایش به اسلام نامش را یوسف اسلام تغییر داد و بیشتر به فعالیت‌های دینی و انتشار آلبوم‌های مذهبی پرداخت.

    https://musiceiranian.ir/?p=144798
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *