×
×

به سرپرستی حیدر کاکی

  • کد نوشته: 142958
  • 18 اردیبهشت 1396
  • ۰
  • گروه موسیقی «تنبور نوازان واله» به سرپرستی حیدر کاکی در فرهنگسرای ارسباران به اجرای کنسرت پردازند. این کنسرت ۲۲ اردیبهشت ماه ساعت۲۱ در ۲ بخش با همراهی مریم شهبازی (هم خوان)، مریم صمدی، عباس منصوری، علی اصغر منصوری نیا، زهره کرمی، فاطمه کارآمد، صادق میرزایی، پروا کارخانه، هنگامه امامی پری، فاطمه غلامی(تنبور)، هادی نجفی ( […]

    به سرپرستی حیدر کاکی
  • گروه موسیقی «تنبور نوازان واله» به سرپرستی حیدر کاکی در فرهنگسرای ارسباران به اجرای کنسرت پردازند.

    این کنسرت ۲۲ اردیبهشت ماه ساعت۲۱ در ۲ بخش با همراهی مریم شهبازی (هم خوان)، مریم صمدی، عباس منصوری، علی اصغر منصوری نیا، زهره کرمی، فاطمه کارآمد، صادق میرزایی، پروا کارخانه، هنگامه امامی پری، فاطمه غلامی(تنبور)، هادی نجفی ( تارباس)،کیوان شاه طاهری ( دف)، همایون کاکی ( کمانچه و تنبک) برگزار می شود.

    بخش اول این برنامه به ۲ نوازی تنبور و تمبک حیدرکاکی و فرزندش همایون کاکی اختصاص دارد، قطعات این بخش در فضای مقام های ساروخانی، خانه میری، سحری و با اشاره هایی به قطار و در نهایت قطعاتی در مقام شاخوشینی و اشتراکات آن با چهارگاه اجرا می شود.

    بخش ۲ نوازی بر اساس بداهه پردازی در «ته رز» های کهن تنبور و با بهره گیری از روند ملودیک وریتمیک این موسیقی اجرا می شود.

    همچنین بخش دوم کنسرت به اجرای گروه تنبور نوازان واله اختصاص دارد که آثاری از استاد علی اکبر مرادی با نام (مهجوری – فراق – وداع) و مقام بایه بایه و آهنگ قدیمی باده نوشان با تنظیم حیدر کاکی و مقام های گل و خاک جلوشاهی، سحری و سوار سوار اجرا می شود.

    درآمد حاصل از این کنسرت صرف کمک به ساخت فرهنگسرای تنبور استاد علی اکبر مرادی در کرمانشاه می شود.

    تهیه بلیط این کنسرت در سایت ایران کنسرتwww.iranconcert.com امکان پذیراست.

    علاقه مندان برای حضور در برنامه می توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان دکتر علی شریعتی، بالاتر از پل سید خندان، خیابان جلفا مراجعه کنند.

       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *