×
×

۲۲ اردیبهشت ماه جاری

  • کد نوشته: 142843
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۷ام اردیبهشت ۱۳۹۶
  • ۰
  • کنسرت گروه موسیقی آوای موج به سرپرستی محسن آقایی و خوانندگی علی اکبر عباسی ۲۲ اردیبهشت ماه جاری در برج آزادی برگزار می شود. گروه موسیقی آوای موج از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون اجراهای بسیاری را در تهران و شهرهای دیگر روی صحنه برده و در رویدادهای بین المللی متعددی […]

    ۲۲ اردیبهشت ماه جاری
  • کنسرت گروه موسیقی آوای موج به سرپرستی محسن آقایی و خوانندگی علی اکبر عباسی ۲۲ اردیبهشت ماه جاری در برج آزادی برگزار می شود.

    گروه موسیقی آوای موج از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون اجراهای بسیاری را در تهران و شهرهای دیگر روی صحنه برده و در رویدادهای بین المللی متعددی در کشورهای عمان، تاجیکستان، قبرس، ارمنستان و اسپانیا شرکت کرده است.

    محسن آقایی (نوازنده نی انبان و سرپرست گروه)، علی اکبر عباسی (خواننده)، سیدعلیرضا فرحی بزرگ (نوازنده ضرب و تمپو)، سیدسیاوش مهیمنیان آزاد (نوازنده تمپو)، سیدسهند امامزاده (نوازنده ادوات)، فرهاد گلگون (نوازنده دم دم)، مهدی گلستان (نوازنده دمام و ضرب دایره) و هادی منوچهری (اجرای حرکات آئینی) اعضای این گروه هستند.

    همچنین بهروز فرح شیرازی (مدیر روابط عمومی)، احسان میرضیایی (مدیر اجرایی)، علی احمدی (آهنگساز و تنظیم کننده) و قاسم فاله (آهنگساز) دیگر عوامل گروه آوای موج را تشکیل می دهند.

    این گروه که موسیقی جنوب ایران را می نوازند، در این اجرا قطعاتی همچون مرکب خوانی، چوپی کردی، نیمه، چوپی چهار دستمال، خیام خوانی، رویا و عروسی را اجرا می کنند.

    علاقمندان می توانند برای تهیه بلیت این اجرا به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه کنند.

    گروه موسیقی آوای موج در سی و دومین دوره جشنواره بین المللی موسیقی فجر (۱۳۹۵) همچنین جشنواره های موسیقی نواحی مختلف حضور داشته است.

    گروه موسیقی «آوای موج»، از سال ۸۶ فعالیت حرفه ای اش را در بوشهر آغاز کرده و در سال ۱۳۹۵ در جشنواره موسیقی نواحی ایران در کرمان، جشواره فرهنگی ایران و کره جنوبی در برج میلاد و نخستین جشنواره فرهنگی شهرهای نمونه گردشگری بین المللی سمنان حضور داشته است.

    https://musiceiranian.ir/?p=142843
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *