×
×

طی تور کنسرت «پردگیان باغ سکوت»

  • کد نوشته: 140499
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۰ام فروردین ۱۳۹۶
  • ۰
  • کیهان کلهر علاوه بر این که به جای یک روز، دو روز در رشت روی صحنه خواهد رفت، در ادامه، «پردگیان باغ سکوت» را به کاشان، شیراز، اصفهان و یزد هم می‌برد. پس از آن که در صفحه اینستاگرام و کانال تلگرامی رسمی کیهان کلهر آمد که او کنسرت «پردگیان باغ سکوت» را سی‌ام فروردین […]

    طی تور کنسرت «پردگیان باغ سکوت»
  • کیهان کلهر (عکس از علی چاشنی گیر)

    کیهان کلهر (عکس از علی چاشنی گیر)

    کیهان کلهر علاوه بر این که به جای یک روز، دو روز در رشت روی صحنه خواهد رفت، در ادامه، «پردگیان باغ سکوت» را به کاشان، شیراز، اصفهان و یزد هم می‌برد.

    پس از آن که در صفحه اینستاگرام و کانال تلگرامی رسمی کیهان کلهر آمد که او کنسرت «پردگیان باغ سکوت» را سی‌ام فروردین به رشت خواهد برد، این بار اعلام شده است که این کنسرت به دلیل استقبال علاقه‌مندان، با یک روز تمدید، ۳۱ فروردین هم اجرا خواهد شد.

    تور کنسرت «پردگیان باغ سکوت» از اردیبهشت‌ ۱۳۹۵ آغاز شد و تا اواسط بهمن  ادامه داشت و می‌توان از آن به عنوان یکی از پرشورترین و طولانی‌ترین تورهایی نام برد که اهالی و علاقه‌مندان به موسیقی در خاطر دارند.

    این تور در سال ۹۶ پس از رشت، اول اردیبهشت در کاشان، سوم اردیبهشت در شیراز، پنجم اردیبهشت در اصفهان و ششم اردیبهشت در یزد برگزار خواهد شد.

    ۲۱ اردیبهشت سال ۹۵ بود که خبر لغو کنسرت نیشابور کیهان کلهر به همراه گروه «راح روح» متشکل از نوید افقه (تنبک)، علی بهرامی‌فرد (سنتور) و هادی آذرپیرا (تار) علاقه‌مندان آن‌ها در این شهر را غمگین کرد. کلهر اما این تور را که «پردگیان باغ سکوت» نام داشت، ۲۴ اردیبهشت در یزد، ۲۵ و ۲۶ اردیبهشت در کرمانشاه و ۲۷ اردیبهشت‌ در خرم‌آباد روی صحنه برد.

    او همچنین قرار بود پس از سال‌ها سوم و چهارم خرداد ۹۵ در تالار وحدت تهران روی صحنه برود که در پی استقبال علاقه‌مندانش از اول تا پنجم و همچنین از دهم تا دوازدهم خرداد «پردگیان باغ سکوت» را به همراه گروه «راح روح» در وحدت اجرا کرد.

    کلهر سِری دوم تور «پردگیان باغ سکوت» همراه با گروه «راح روح» را از ۲۰ آذر ۹۵ در شیراز آغاز کرد.  آن‌ها سپس به بوشهر، اهواز، بندرعباس، اردبیل، تبریز، رشت، ساری و گنبدکاووس رفتند و ۱۴، ۱۵، ۱۷ و ۱۸ دی مجددا به تهران برگشتند تا مهمان تالار وحدت باشند.

    تور گروه «راح روح» با حضور در کرمانشاه، همدان، ایلام، سنندج، کرمان، زاهدان، بیرجند، تربت‌حیدریه، خرمشهر و اصفهان ادامه پیدا کرد. کنسرت‌های زاهدان، تربت‌حیدریه و خرمشهر به صورت رایگان برگزار شد. هدف اصلی از برگزاری این کنسرت‌های رایگان علاوه بر ترویج موسیقی سنتی و اصیل ایرانی، حمایت از علاقه‌مندان موسیقی در مناطق محروم ایران بود.

    https://musiceiranian.ir/?p=140499
       
    برچسب ها کیهان کلهر

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *