×
×

آغاز اجراهای زنده آلبوم «تیک» همزمان با سال جدید

  • کد نوشته: 139888
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲ام فروردین ۱۳۹۶
  • ۰
  • برنامه کنسرت‌های نوروزی «میثم ابراهیمی» اعلام شد. این خواننده که به تازگی آلبومش جدیدش با عنوان «تیک» را منتشر کرده، تور کنسرت‌های این آلبوم را با اجراهای نوروزی آغاز خواهد کرد. «خشایار برزه» تهیه‌کننده آلبوم «تیک» در این باره به «موسیقی ما» گفت: «پس از انتشار آلبوم جدید میثم ابراهیمی، در نظر داشتیم که کنسرت […]

    آغاز اجراهای زنده آلبوم «تیک» همزمان با سال جدید
  • برنامه کنسرت‌های نوروزی «میثم ابراهیمی» اعلام شد.

    این خواننده که به تازگی آلبومش جدیدش با عنوان «تیک» را منتشر کرده، تور کنسرت‌های این آلبوم را با اجراهای نوروزی آغاز خواهد کرد.

    «خشایار برزه» تهیه‌کننده آلبوم «تیک» در این باره به «موسیقی ما» گفت: «پس از انتشار آلبوم جدید میثم ابراهیمی، در نظر داشتیم که کنسرت او را در تهران برگزار کنیم که به دلیل نزدیک بودن به پایان سال، این امکان فراهم نشد تا تور کنسر‌ت‌ها را هم‌زمان با سال جدید آغاز کنیم. در حال حاضر اجرا در سه شهر کیش، بندرعباس و کلاردشت برنامه‌ریزی شده و به زودی تاریخ اجرای کنسرت و برگزاری جشن امضا در چند شهر دیگر را اعلام خواهیم کرد.»

    بر این اساس، میثم ابراهیمی ۳ فروردین (ساعت ۱ بامداد ۴ فروردین) در تالار شهر جزیره کیش روی صحنه خواهد رفت. این خواننده سپس راهی بندرعباس خواهد شد و ۴ فروردین جشن امضای آلبوم «تیک» را در این شهر برگزار می‌کند و یک روز بعد، ۵ فروردین ۱۳۹۶، در تالار شهید آوینی بندرعباس هنرنمایی خواهد کرد. ابراهیمی و گروهش سپس از جنوب به شمال کشور سفر می‌کنند تا در کلاردشت مازندران کنسرت برگزار کنند. این کنسرت ۷ فروردین ۱۳۹۶ در سالن بعثت این شهر برگزار خواهد شد.

    میثم ابراهیمی سومین آلبومش را اسفندماه ۱۳۹۵ منتشر کرد که انتشار این آلبوم در قالب فلش‌مموری بازتاب‌های زیادی داشت.

     

    https://musiceiranian.ir/?p=139888
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *