×
×

آلبوم «هفت‌ میدان» در راه بازار موسیقی کشور

  • کد نوشته: 138442
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۷ام اسفند ۱۳۹۵
  • ۰
  • ناصر چشم‌آذر گفت: برای سال ۹۶ قراردادی با سازمان فرهنگی – هنری شهرداری تهران دارم که بر مبنای آن، قرار است آلبومی را با نام «هفت‌ میدان» آهنگسازی کنم. این آهنگساز پیشکسوت  ادامه داد: در حال حاضر مشغول انجام این پروژه هستم که تا سه – چهار ماه دیگر آماده می‌شود. او آهنگسازی اثر «معجزه […]

    آلبوم «هفت‌ میدان» در راه بازار موسیقی کشور
  • ناصر چشم‌آذر

    ناصر چشم‌آذر

    ناصر چشم‌آذر گفت: برای سال ۹۶ قراردادی با سازمان فرهنگی – هنری شهرداری تهران دارم که بر مبنای آن، قرار است آلبومی را با نام «هفت‌ میدان» آهنگسازی کنم.

    این آهنگساز پیشکسوت  ادامه داد: در حال حاضر مشغول انجام این پروژه هستم که تا سه – چهار ماه دیگر آماده می‌شود.

    او آهنگسازی اثر «معجزه صلح» را نیز برعهده دارد که با مضمون دعوت به صلح و آرامش تولید می‌شود و درباره آن توضیح داد: این کار در حال گذراندن مراحل آخر میکس است و در حال خوانندگی نسخه آخر این اثر هستند که حدود دو تا سه هفته دیگر پخش می‌شود، البته روز دقیق انتشار آن را نمی‌دانم.

    این آهنگساز که قصد دارد در روزهای پایانی سال با ارکستر «ایستگاه» کنسرتی را در تالار وحدت روی صحنه ببرد، اظهار کرد: در حال تمرین با ارکستر «ایستگاه» هستیم و برای اجرا آماده می‌شویم. سه قطعه از این اجرا با نام «عید شما مبارک»، «زائر» و «خدای آسمون‌ها» توسط مهدی یغمایی اجرا می‌شوند. ما برای انتخاب خواننده مهمان، چند گزینه داشتیم که من صدای یغمایی را برای این کار مناسب‌تر دیدم.

    او با اشاره به این‌که ارکستر «ایستگاه» یک ارکستر ۴۰ نفره است، گفت: من قبلا با ارکستر ۴۰ نفره کار نکرده‌ام و این یکی از مواردی است که این کنسرت را متفاوت می‌کند. ما همچنین چهار قطعه به رپرتوآرهای اجرا اضافه کرده‌ایم.

    در کنسرت یادشده که ۲۵ و ۲۶ اسفندماه در تالار وحدت برگزار می‌شود، اعضای ارکستر «ایستگاه» به سرپرستی مهدی نوروزی، تعدادی نوازنده مهمان و گروه کر، در کنار ناصر چشم‌آذر به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

    ارکستر خصوصی «ایستگاه» از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز کرده است. اساس کار «ایستگاه» اجرای موسیقی فیلم است که دلیل آن، علاقه مشترکی است که اعضای ارکستر به موسیقی و سینما دارند و این نقطه پیوند ذهن و سلیقه اعضای ارکستر محسوب می‌شود. «ایستگاه» تا کنون اجراهایی را با محتوای موسیقی فیلم‌های پرطرفدار جهان روی صحنه برده است.

    ناصر چشم‌آذر نیز در ماه‌های گذشته، اجراهایی را با حضور نوازنده‌ها و خواننده‌های مختلف در تالار وحدت روی صحنه برده است و این‌بار تصمیم دارد در فضایی جدید، به اجرای برنامه بپردازد. امید رجبی رهبر این ارکستر است و گلناز گلزاری مدیریت این ارکستر بزرگ را برعهده دارد.

    چشم‌آذر علاوه بر آلبوم «باران عشق»، ساخت موسیقی متن فیلم‌ها و سریال‌های مختلفی را مانند هامون، قصه‌های مجید، خواهران غریب، خواب و بیدار، قارچ سمی، آتش‌بس، گشت ارشاد، چشم شیطان، شمعی در باد و… برعهده داشته است. این موزیسین، برنده و نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن فیلم از دوره‌های مختلف جشنواره بین‌المللی فیلم فجر بوده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=138442
       
    برچسب ها ناصر چشم‌آذر

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *