×
×

برگزاری کارگاهای آموزشی

  • کد نوشته: 138415
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۷ام اسفند ۱۳۹۵
  • ۰
  • ارکستر ملی ایران به رهبری فریدون شهبازیان، خوانندگی علیرضا افتخاری و حضور ۶۰ نوازنده در شهرستان خرم آباد کنسرتی را برگزار می کند. ارکستر ملی ایران به رهبری فریدون شهبازیان، خوانندگی علیرضا افتخاری و حضور۶۰ نوازنده ۱۹ اسفندماه در خرم آباد به اجرای برنامه می پردازد. در این برنامه که در ۲ بخش اجرا می […]

    برگزاری کارگاهای آموزشی
  • ارکستر ملی ایران به رهبری فریدون شهبازیان، خوانندگی علیرضا افتخاری و حضور ۶۰ نوازنده در شهرستان خرم آباد کنسرتی را برگزار می کند.

    ارکستر ملی ایران به رهبری فریدون شهبازیان، خوانندگی علیرضا افتخاری و حضور۶۰ نوازنده ۱۹ اسفندماه در خرم آباد به اجرای برنامه می پردازد.

    در این برنامه که در ۲ بخش اجرا می شود قطعات بیاد ماندنی و فاخر از اساتید برجسته موسیقی شامل اورتور (آوار) به آهنگسازی فریدون شهبازیان، «نیلوفرانه»، «بهشت یاد»، «در هوای تو» و «کوی بی نشان» به آهنگسازی عباس خوشدل، «به یاد صبا» و «نغمه ترک» به آهنگسازی حسین دهلوی اجرا می شود.

    در بخش دوم نیز قطعات «پرلود (گریز)»، «شور عشق»، «رهایی»، «محرم راز»، «ساقی نامه»، «شور عاشقانه» به آهنگسازی فریدون شهبازیان و «سرود گل» به آهنگسازی حسین دهلوی، توسط هنرمندان نواخته خواهد شد.

    همزمان با برگزاری کنسرت نیز کارگاه آموزشی با حضور فریدون شهبازیان، علیرضا افتخاری و تعدادی از نوازندگان ارکستر برگزار می شود.

    ارکستر ملی ایران به همت بنیاد فرهنگی هنری رودکی، همکاری انجمن موسیقی لرستان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ساعت ۱۹ روز نوزدهم اسفند در خرم آباد برگزار می شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=138415
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *