×
×

درخشانی پس از چهار سال با آلبومی جدید می‌آید

  • کد نوشته: 137988
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۱ام اسفند ۱۳۹۵
  • ۰
  • «پدرام درخشانی» بعد از چهار سال از تازه‌ترین آلبوم خود با نام «بزم بی‌جانان» در شهر کتاب فرشته رونمایی می‌کند.
    +درخشانی: بزم بی جانان نتیجه ی ۴ سال تلاش شبانه روزی من و گذراندن دوره ای بسیار سخت می باشد که مهم ترین مجموعه ایست که تا این زمان گردآوری کرده ام

    درخشانی پس از چهار سال با آلبومی جدید می‌آید
  • «پدرام درخشانی» بعد از چهار سال از تازه‌ترین آلبوم خود با نام «بزم بی‌جانان» در شهر کتاب فرشته رونمایی می‌کند.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، درخشانی، در سال ۹۱ پس از انتشار آلبوم «رومی۳»، مدتی از فضای انتشار آلبوم دوری کرد که خودش دلیل آن را نداشتن حرف و ایده‌ای تازه عنوان کرده بود. او حالا بعد از چهار سال آلبومی آماده انتشار دارد که با آنچه از او سراغ داریم، تفاوت چشمگیری هم دارد.

    پدرام درخشانی آهنگساز و تنظیم کننده اثر، در این زمینه می گوید: «بزم بی جانان نتیجه ی ۴ سال تلاش شبانه روزی من و گذراندن دوره ای بسیار سخت می باشد که مهم ترین مجموعه ایست که تا این زمان گردآوری کرده ام و خوشبختانه به دلیل ارتباط بسیار خوبی که در این ۴ سال با سنتورم پیدا کردم توانستم اولین آلبوم با محوریت سنتور را (پس از ۳۴ سال نوازندگی سنتور) در میان کارهایم به ثبت برسانم.»

    پدرام درخشانی برخلاف همیشه که در آلبوم‌هایش تماماً از سازهای آکوستیک استفاده می‌کند و نام افراد زیادی به عنوان نوازنده ذکر می‌شود، در این آلبوم بیشتر به سمت موسیقی الکترونیک رفته و بخش زیادی از سازها را خودش نواخته است. او درباره نوازندگان این آلبوم می‌گوید: «

    میلاد درخشانی (عود)، هومن نامداری (کلارینت و ساکسیفون)، رضا تاجبخش و پاشا هنجنی (نی) در این آلبوم که ۹ قطعه دارد، ساز زده‌اند و باقی سازها هم توسط خود پدرام درخشانی نواخته شده‌اند.

    شااین ذکر است که مراسم رونمایی از دوازدهمین آلبوم پدرام درخشانی روز جمعه ۱۳ اسفند از ساعت ۱۶ در شهر کتاب فرشته برگزار می‌شود و این موزسین قرار است در این برنامه اجرایی زنده داشته باشد که با تجربیات پیشین او بسیار متفاوت خواهد بود. او برای این برنامه کاراکترهایی چوبی طراحی کرده و خودش هم آنها را ساخته که قرار است حضور پررنگی در مراسم داشته باشند. تهیه کننده این اثر، پدارم درخشانی است و مدیریت تولید و پخش آن را نیما جوان و علیرضا تهرانی (نشر و پخش جوان) به عهده داشته‌اند.

    همچنین علاقه مندان برای پیش خرید آلبوم می توانند به سایت «بیپ تونز beeptunes.com» مراجعه کنند.

    +دانلود تیزر این آلبوم

    آنلاین ببینید:

    https://musiceiranian.ir/?p=137988
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *