×
×

«در سکوت آفتاب نیمه شب» منتشر مى شود

  • کد نوشته: 137408
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۷ام اسفند ۱۳۹۵
  • ۰
  • آلبوم موسیقی «در سکوت آفتاب نیمه شب»، تازه ترین اثر سمفونیک «محمدرضا درویشی»، آهنگساز و موسیقیدان سرشناس ایران، به زودی منتشر می‌شود.
    +در کنار آلبوم «در سکوت آفتاب نیمه شب» که توسط نشر «نوفه» منتشر مى شود، کتاب پارتیتور این اثر نیز توسط نشر «هنوز» رونمایی و منتشر خواهد شد

    «در سکوت آفتاب نیمه شب» منتشر مى شود
  • محمد رضا درویشی

    محمد رضا درویشی

    آلبوم موسیقی «در سکوت آفتاب نیمه شب»، تازه ترین اثر سمفونیک «محمدرضا درویشی»، آهنگساز و موسیقیدان سرشناس ایران، به زودی منتشر می‌شود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این اثر سمفونیک با اجرای ارکستر سمفونیک آنکارا به رهبری بوراک توزون اجرا و ضبط شده و هم اکنون آماده انتشار شده است.

    «در سکوت آفتاب نیمه شب» نام قطعه‌ایی از حسین بهروزی نیا است که توسط محمدرضا درویشی برای ارکستر سمفونیک، تنظیم و آهنگسازی شده و برای نخستین بار با اجرای ارکستر سمفونیک آنکارا به عنوان ارکستر مهمان کنسرواتوار چایکوفسکی، در مسکو اجرا شده است. در این اثر تعدادی از هنرمندان ایرانی با سازهای ایرانی، ارکستر سمفونیک را همراهی کرده اند و به این ترتیب سازهای عود، تار، کمانچه و چند ساز کوبه‌ایی به شکلی برجسته در خدمت ارکستر سمفونیک قرار داده شده‌اند و اثری زیبا و ماندگار خلق کرده اند.

    شایان ذکر است که در کنار آلبوم «در سکوت آفتاب نیمه شب» که توسط نشر «نوفه» منتشر مى شود، کتاب پارتیتور این اثر نیز توسط نشر «هنوز» رونمایی و منتشر خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=137408
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *