×
×

احسان کرمی: برای فخر آواز ایران آرزوی سلامتی می‌کنیم

  • کد نوشته: 135897
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۲۱ام بهمن ۱۳۹۵
  • ۱ دیدگاه
  • پخش صدای «همایون شجریان» در مراسم اختتامیه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر فرصتی شد تا مجری این برنامه برای «محمدرضا شجریان» آرزوی سلامتی کند. به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، در بخشی از مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر که پنجشنبه شب بیست و یکم بهمن ماه در برج میلاد برگزار شد کلیپی […]

    احسان کرمی: برای فخر آواز ایران آرزوی سلامتی می‌کنیم
  • استاد محمدرضا شجریان

    استاد محمدرضا شجریان

    پخش صدای «همایون شجریان» در مراسم اختتامیه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر فرصتی شد تا مجری این برنامه برای «محمدرضا شجریان» آرزوی سلامتی کند.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، در بخشی از مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر که پنجشنبه شب بیست و یکم بهمن ماه در برج میلاد برگزار شد کلیپی با صدای همایون شجریان پحش شد.

    بعد از پخش این کلیپ احسان کرمی مجری برنامه با یادی از محمدرضا شجریان گفت: «برای فخر آواز ایران آرزوی سلامتی می‌کنیم.» و این جمله او با تشویق پرشور حاضران همراه شد.

    سیمرغ بلورین، لوح تقدیر و جایزه نقدی بهترین دستاورد فنی و هنری نیز به سید وحید حسینی برای مستند «بزم رزم» تعلق گرفت. او پس از کسب جایزه اش گفت: «ما در جشنواره فیلم فجر غربت داریم، شما اهالی سینما نیامدید فیلم های ما را ببینید، ما همه فیلم ها را دیدیم اما سالن های ما خالی رفت. فکر می کنم برای بهبود این وضعیت باید ابتدا از خودمان شروع کنیم. فیلم من درباره موسیقی است و برای شجریان آرزوی سلامتی می کنم.»

    https://musiceiranian.ir/?p=135897
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *