×
×

به همراه یک اثر تصویری ضمیمه آن

  • کد نوشته: 133720
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۴ام بهمن ۱۳۹۵
  • ۰
  • «فرهاد هراتی» آهنگساز آلبوم «زمین مقدس»، از انتشار این اثر به همراه یک اثر تصویری ضمیمه آن، در آینده نزدیک خبر داد.
    +مجموعه موسیقایی «زمین مقدس»، دی ماه سال گذشته، با حضور رییس سازمان حفاظت از محیط زیست و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار وحدت تهران برگزار شد

    به همراه یک اثر تصویری ضمیمه آن
  • فرهاد هراتی

    فرهاد هراتی

    «فرهاد هراتی» آهنگساز آلبوم «زمین مقدس»، از انتشار این اثر به همراه یک اثر تصویری ضمیمه آن، در آینده نزدیک خبر داد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «فرهاد هراتی»، سرپرست گروه کر «نامیرا» به همراه تمام گروه تولیدکننده اثر موسیقایی «زمین مقدس»، در تلاشند تا پایان امسال این مجموعه را روانه بازار موسیقی کنند. همچنین این موزیسین و کادر همراهش، رایزنی ها و تصمیمات دیگری مبنی بر تولید یک اثر تصویری در کنار این آلبوم صوتی اتخاذ کرده اند که پیش بینی می شود این امر نیازمند امکانات و بستر مناسبیست تا این دو اثر صوتی و تصویری به بهترین نحو تولید شده و در دسترس مخاطبان و علاقمندان قرار گیرد. «زمین مقدس» پروژه ایست که بسیاری از هنرمندان برای اجرا و ارائه با کیفیت آن به مخاطب زحمات زیادی کشیده اند.

    مجموعه موسیقایی «زمین مقدس»، دی ماه سال گذشته، با حضور رییس سازمان حفاظت از محیط زیست و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار وحدت تهران برگزار شد و علاوه بر آن طی برگزاری «سی و دومین جشنواره موسیقی فجر»، با همکاری دو گروه کر «نامیرا» به رهبری «فرهاد هراتی» و گروه کر «فیلارمونیک ایران» به رهبری «علیرضا شفقی نژاد» بروی صحنه رفت که با استقبال بسیار شایسته ای از سوی مخاطبان مواجه شد. ناگفته نماند زندگی، آغاز، دردواره، شکار، نفس، انسان، جنگ، مهاجرت، بی پناه، کوه یخ، عصیان-خشم-مرگ، مرثیه زمین و زمین مقدس قطعاتی هستند که در آلبوم «زمین مقدس» منتشر خواهد شد.

    «فرهاد هراتی» که دبیری اولین جشنواره «موسیقی سبز» را نیز بر عهده دارد، در گفته هایی پیرامون این رویداد هنری از سپری شدن روزهای پایانی دریافت آثار طبق فراخوان منتشر شده این جشنواره خبر داده و از استقبال بینظیر تعداد قابل توجهی از هنرمندان از این رویداد، ابراز خوشنودی کرده است. مرحله اولیه داوری آثار برای حضور در جشنواره «موسیقی سبز» به زودی اعلام خواهد شد تا آثار نهایی برای شرکت در بخش نهایی جشنواره معرفی شوند.

    شایان ذکر است که گروه کر «نامیرا» به سرپرستی «فرهاد هراتی»، طی روزهای آینده در کنسرت موسیقی «علیرضا عصار» با این خواننده همکاری خواهد کرد. انتشار آلبوم «زمین مقدس» با جزئیات دقیق، متعاقباٌ اعلام خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=133720
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *