×
×

اثر «نرگس جعفری»

  • کد نوشته: 133698
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۴ام بهمن ۱۳۹۵
  • ۰
  • آیین رونمایی و جشن امضا نخستین مجموعه ترانه مستقل نرگس جعفری ترانه‌سرای جوان کشور با عنوان «حیف»، روز پنجشنبه ۷ بهمن‌ماه و با همکاری انتشارات نگاه در محل فروشگاه نشر ثالث و با حضور جمعی از هنرمندان برجسته موسیقی کشور برگزار می‌گردد. مجموعه ترانه «حیف» دربرگیرنده ۱۰۵ ترانه در ۱۶۰ صفحه است که توسط انتشارات […]

    اثر «نرگس جعفری»
  • آیین رونمایی و جشن امضا نخستین مجموعه ترانه مستقل نرگس جعفری ترانه‌سرای جوان کشور با عنوان «حیف»، روز پنجشنبه ۷ بهمن‌ماه و با همکاری انتشارات نگاه در محل فروشگاه نشر ثالث و با حضور جمعی از هنرمندان برجسته موسیقی کشور برگزار می‌گردد.

    مجموعه ترانه «حیف» دربرگیرنده ۱۰۵ ترانه در ۱۶۰ صفحه است که توسط انتشارات نگاه به چاپ رسیده است و اغلب این ترانه‌ها، ترانه‌های عاشقانه است و حدود ۶ ترانه اجتماعی هم در این کتاب گنجانده‌شده است و اشعار این کتاب نیز اغلب کارهای اجرانشده این ترانه‌سرای جوان کشور است.

    نرگس جعفری این کتاب را به پدر و مادر خود تقدیم کرده و در صفحه‌ی نخست این کتاب نوشته‌شده : «تقدیم به پدر و مادرم که لبخندشان زیباترین تصویر جهان من است.» ضمن اینکه در انتهای این کتاب یادداشت‌هایی از دکتر محمدرضا چراغعلی، رضا صادقی و مسعود امامی قرار دارد.

    مراسم رونمایی این کتاب، روز پنجشنبه ۷ بهمن‌ماه از ساعت ۱۷ در محل فروشگاه نشر ثالث واقع در خیابان کریمخان زند ، بین خیابان ایرانشهر و خیابان ماهشهر ، کتاب‌فروشی ثالث برگزار می‌شود و حضور در این مراسم برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

    https://musiceiranian.ir/?p=133698
       
    برچسب ها نرگس جعفری

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *