×
×

اثر تازه ای ساخته «مهدی نادی صفایی» و صدای «هوتن هنرمند»

  • کد نوشته: 132770
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۰ام دی ۱۳۹۵
  • ۰
  • hot-topic-logoآلبوم تلفیقیِ پاپ-راکِ «من همانم»، اثر تازه ای ساخته «مهدی نادی صفایی» و صدای «هوتن هنرمند»، منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شد. این در حالیست که همزمان با نشر اثر، می توان آنرا از سوی سایت «بیپ تونز» نیز به صورت قانونی و آنلاین خریداری کرد.
    +جزئیات کامل این اثر به همراه کاورهای آلبوم «من همانم» را در ادامه دنبال کنید

    اثر تازه ای ساخته «مهدی نادی صفایی» و صدای «هوتن هنرمند»
  • آلبوم تلفیقیِ پاپ-راکِ «من همانم»

    آلبوم تلفیقیِ پاپ-راکِ «من همانم»، اثر تازه ای ساخته «مهدی نادی صفایی» و صدای «هوتن هنرمند»، منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شد. این در حالیست که همزمان با نشر اثر، می توان آنرا از سوی سایت «بیپ تونز» نیز به صورت قانونی و آنلاین خریداری کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آلبوم «من همانم» با صدای تازه ای از خوانندگان موسیقی پاپ کشورمان، «هوتن هنرمند»، در فضایی آمیخته به آرامشی عمیق و سروده های پر احساس «حمزه کریم تباح فر» خلق شده است. «مهدی نادی صفایی» آهنگساز این اثر است که مخاطب را میهمان لحظاتی ناب و خاطره انگیز می کند. فضای کلی این آلبوم به موسیقی تلفیقی نزدیک است و هنرمندان توانای موسیقی کشورمان، «بابک شهرکی»، «احسان نی زن»، «هورآذر زاهدی»، «کوروش بهراد» و «مهدی نادی صفایی» نوازندگان قطعات آن بوده اند که آوای «هوتن هنرمند» را همراهی کرده اند.

    این اثر شامل ۶ قطعه با عناوین «من همانم»، «حوالی تو»، «بخوانم باز»، «مرا نرهان»، «کافیست» و «خاطرات مانده از یک عشق» می باشد که به تازگی توسط «بهنام سلیمی»، به انتشار رسیده است.

    شایان ذکر است که را می توان از مراکز معتبر فروش بازار موسیقی تهیه نمود یا آنرا به صورت قانونی و آنلاین از سایت «بیپ تونز» خریداری کرد.

    علاقه مندان برای تهیه آلبوم «من همانم»، ساخته «مهدی نادی صفایی»و صدای «هوتن هنرمند» به صورت نسخه اصلی میتوانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین این اثر از طریق سایت «بییپ تونز beeptunes.com» نیز به صورت دیجیتال قابل خریداری و دانلود قانونی است.

    +دموی قطعات آلبوم «من همانم» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل پس از خرید دیجیتال، قانونی دانلود کنید (بییپ تونز)

    در ادامه می توانید کاورهای آلبوم «من همانم» را مشاهده نمایید (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید):

    https://musiceiranian.ir/?p=132770
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *