×
×

گزارش تصویری «موسیقی ایرانیان» از کنسرت «گیوم پره»

  • کد نوشته: 132586
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۹ام دی ۱۳۹۵
  • ۰
  • «گیوم پره» آهنگساز و نوازنده ساکسوفون آلتو و سوپرانو پرآوازه کشور فرانسه است که سالهاست به عنوان سولیست در ارکسترهای متفاوت و در اجراهای انفرادی در سبک جز موسیقی خود را ارائه می‌دهد. او شب گذشته ساعت ٢١:٣٠ در تالار وحدت روی صحنه رفت. این اجرا با حضور مقام‌های کشور فرانسه و علاقمندان به موسیقی اینسترومنتال دنبال شد.
    +در ادامه عکسهای «مهسا کیوان پور» از متن و حاشیه کنسرت «گیوم پره (فرانسه)» را می توانید مشاهده نمایید

    گزارش تصویری «موسیقی ایرانیان» از کنسرت «گیوم پره»
  • کنسرت گیوم پره (فرانسه)

    «گیوم پره» آهنگساز و نوازنده ساکسوفون آلتو و سوپرانو پرآوازه کشور فرانسه است که سالهاست به عنوان سولیست در ارکسترهای متفاوت و در اجراهای انفرادی در سبک جز موسیقی خود را ارائه می‌دهد. او شب گذشته ساعت ٢١:٣٠ در تالار وحدت روی صحنه رفت. این اجرا با حضور مقام‌های کشور فرانسه و علاقمندان به موسیقی اینسترومنتال دنبال شد.

    نورپردازی‌های خاص و تصویرسازی‌های گیوم پره را می‌توان از مختصات این هنرمند دانست که با تمهیداتی که در تالار وحدت مهیا شده بود این پرفورمنس از اجراهای اروپایی گیوم پره چیزی کم نداشت. افکت‌های الکترونیکی و سمپل‌هایی چون سمپل‌های درامز که همزمان با تکنوازی ساکسوفون به کارگرفته شد؛ توانسته بود اجرایی زیباتر را رقم بزند.

    این اولین باری است که هنرمندی در سبک جز و آنهم در این سطح در جشنواره موسیقی فجر به اجرا می‌پردازد. با استقبال علاقه‌مندان به موسیقی جز و بازخورد مثبتی که موسیقی الکترونیک در میان جوانان داشته؛ به‌نظر می‌رسد نیاز به تمرکز و حمایت بیشتر از این سبک بیش از پیش وجود دارد.

    در ادامه می توانید گزارش تصویری «موسیقی ایرانیان» (عکاس: مهسا کیوان پور) از کنسرت گیوم پره (فرانسه) را مشاهده نمایید.

    https://musiceiranian.ir/?p=132586
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *