×
×

گزارش تصویری «موسیقی ایرانیان» از اجرای ارکستر «نیلپر» در جشنواره موسیقی فجر

  • کد نوشته: 131927
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۸ام دی ۱۳۹۵
  • ۱ دیدگاه
  • ارکستر نیلپر (نوید گوهری) به عنوان نماینده فستیوال بین‌المللی موسیقی معاصر تهران، طی سی‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر و در تالار وحدت شهر تهران (دوشنبه ۲۷ دی) به روی صحنه رفت.
    +در ادامه عکسهای «علی چاشنی گیر» از متن و حاشیه کنسرت «ارکستر نیلپر نوید گوهری (فستیوال موسیقی معاصر تهران)» را می توانید مشاهده نمایید

    گزارش تصویری «موسیقی ایرانیان» از اجرای ارکستر «نیلپر» در جشنواره موسیقی فجر
  • کنسرت ارکستر نیلپر

    ارکستر نیلپر (نوید گوهری) به عنوان نماینده فستیوال بین‌المللی موسیقی معاصر تهران، طی سی‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر و در تالار وحدت شهر تهران (دوشنبه ۲۷ دی) به روی صحنه رفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، نخستین دوره از فستیوال بین‌المللی موسیقی معاصر تهران با حضور نوید گوهری (مدیر هنری) و احسان تارخ (مدیر اجرایی) از سوم تا دهم اردیبهشت سال جاری برگزار شد و ۳۲ گروه از ایران و شش کشور خارجی (لهستان، بلژیک، رومانی، سوئیس، اتریش و گرجستان) در آن به اجرای برنامه پرداختند.

    شایان ذکر است که آنسامبل پرکاشن تهران نیز به عنوان دیگر نماینده فستیوال بین‌المللی موسیقی معاصر تهران، امروز سه‌شنبه ۲۸ دی ساعت ۱۸:۳۰ در سالن رودکی و در قالب جشنواره موسیقی فجر روی صحنه می‌رود.

    سی‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر از ۲۴ دی تا اول بهمن به مدیریت حمیدرضا نوربخش در حال برگزاری است.

    در ادامه می توانید گزارش تصویری «موسیقی ایرانیان» (عکاس: علی چاشنی گیر) از کنسرت ارکستر نیلپر نوید گوهری (فستیوال موسیقی معاصر تهران) را مشاهده نمایید.

    https://musiceiranian.ir/?p=131927
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *