×
×

در آستانه آغاز این رویداد موسیقایی ایران

  • کد نوشته: 130410
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۴ام دی ۱۳۹۵
  • ۰
  • «فرزاد طالبی» مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به سی و دومین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر پیام داد.

    +از امیدواری های رویکردهای تازه ی این جشنواره، تبدیل شدن «جایزه باربد» به نمادی شاخص و معیاری معتبر برای سنجش آثار موسیقایی کشور در تمامی گونه های تولیدی است

    در آستانه آغاز این رویداد موسیقایی ایران
  • فرزاد طالبی

    فرزاد طالبی

    «فرزاد طالبی» مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به سی و دومین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر پیام داد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، طالبی در این پیام آورده است:

    «بسمه تعالی

    جشنواره موسیقی فجر، در مسیر برگزاری سی و یک ساله ی خود، تلاش نموده است تا ضمن روایت پیام بلند انقلاب اسلامی، ظرفیت های وسیع این هنر شریف را در خدمت معرفی مؤلفه های فرهنگی این کشور، به فرصت مرور و باور و همدلی بسپارد و «سی و دومین جشنواره ی بین المللی موسیقی فجر»، بنا دارد تا ضمن پاسداشت دستاوردهای قابل اتکاء و مؤثر دوره های پیشین برگزار ی خود، منظرهای تازه و تأثیر گذاری را پیش روی تجربه و توان پیشکسوتان گرامی و جوانان مستعد و نوآور این گستره ی پرتپش بگشاید.

    از این روی، قراردادن جشنواره ی سی و دوم در موقعیتی که بالاترین سطح برای ارائه ی هنر برگزیدگان جشنواره های تخصصی موسیقایی کشور محسوب شود، از رویکردهای متمایز این نوبت از جشنواره، به منظور ارتقاء کیفی آورده ها و داشته های آن است تا به معنی درست کلمه، جشنواره ی موسیقی فجر، «جشنواره ی جشنواره ها» ی موسیقایی باشد.

    تلاش برای این مهم و نیز هدف گذاری هوشمندانه ی بخش بین الملل این مهمترین رویداد موسیقایی کشور، به سمت تأمین چشم انداز «ایران فرهنگی»، از نقاط قابل تأمل و برآمده از تجربیات پیشین است تا در کنار ادامه ی سیاست واسپاری حوزه های اجرایی جشنواره به هنرمندان این عرصه شاهد رویدادی پویاتر و فراگیرتر باشیم.

    از دیگر امیدواری های رویکردهای تازه ی این جشنواره، تبدیل شدن «جایزه باربد» به نمادی شاخص و معیاری معتبر برای سنجش آثار موسیقایی کشور در تمامی گونه های تولیدی است.

    اینجانب شایسته می داند تا ضمن تقدیر از همفکری ها و هم افزایی های منجر به برگزاری مناسب این رخداد بزرگ، با خرسندی ابراز نماید که دفتر پیشنهادات و مشارکت های ارزشمند اهالی گرامی این هنر و صاحبنظران آگاه این حوزه، برای ارتقاء سطح کیفی این جشنواره، گشوده خواهد ماند.

    فرزاد طالبی
    مدیرکل دفتر موسیقی»

    شایان ذکر است که جشنواره موسیقی فجر که پیش از این قرار بود از روز چهارشنبه ٢٢ دی ماه آغاز شود، با ٢ روز تاخیر و از امروز جمعه ٢۴ دی ماه شروع و در ١ بهمن به پایان می‌رسد.

    https://musiceiranian.ir/?p=130410
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *