×
×

چهارشنبه ۱۵ دی ماه

  • کد نوشته: 129600
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۴ام دی ۱۳۹۵
  • ۰
  • کنسرت موسیقی پاپ گروه «مانی» به خوانندگی و سرپرستی «مانی رهنما»، چهارشنبه ۱۵ دی ماه در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.
    +در این اجرا مانی راهنما دو اثر از بابک بیات به نام پرنده و قاب عکس را نیز برای مخاطبان اجرا خواهد کرد

    چهارشنبه ۱۵ دی ماه
  • مانی رهنما

    مانی رهنما

    کنسرت موسیقی پاپ گروه «مانی» به خوانندگی و سرپرستی «مانی رهنما»، چهارشنبه ۱۵ دی ماه در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «مانی رهنما» خواننده قدیمی حوزه موسیقی پاپ – کلاسیک، در جدید‌ترین اجرای خود همراه با پیانوی رضا تاجبخش، قطعات قدیمی‌تری که بیشترین بازتاب ازکارهای وی را شامل می‌شده به روی صحنه خواهد برد.

    مانی رهنما دراین اجرا ۸قطعه ازساخته‌ها ی خودش به نام‌های تحملم کن، کجا به خنده می‌رسیم، خودم و گم کردم، یه پیانو یه گل سرخ، زندگی مسخره، وداع، یاد تو، آئینه وار را اجرا خواهد کرد. در این اجرا مانی راهنما دو اثر از بابک بیات به نام پرنده و قاب عکس را نیز برای مخاطبان اجرا خواهد کرد.

    اشعار این قطعات را نیز مرحوم شهین حنانه، بابک صحرایی، حسین علی شیری و مریم اسدی سروده‌اند.

    مانی رهنما در سال ۱۳۷۷ آلبوم «مرسدس» و در سال ۱۳۷۸ آلبوم «فصل پرواز» به آهنگسازی بابک بیات و اشعاری از مرحوم شهین حنانه و پیام پارسا را منتشر کرد که قطعه «پرنده» از آثار شناخته شده و معروف این مجموعه است. همچنین در سال ۱۳۷۹ در آلبوم «بغض» دو قطعه را اجرا کرد.

    گفتنی است این کنسرت ساعت ۲۰ دریک سانس اجرا می‌شود و علاقمندان به این اجرا برای تهیه بلیط می‌توانند به سایت ایران کنسرت و گیشه فرهنگسرای نیاوران مراجعه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=129600
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *