×
×

گزارش متنی و تصویری «موسیقی ایرانیان» از کنسرت «میان خورشیدهای همیشه»

  • کد نوشته: 129024
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۰ام دی ۱۳۹۵
  • ۰

  • گروه موسیقی «رستاک» پس از دو اجرای موفق در شب‌های ۷ و ۸ دی ماه سال جاری، طی دو سانس دیگر در تاریخ ۹ دی‌ماه با اجرای آثاری از تازه‌ترین آلبومش از مخاطبان گسترده خود استقبال کرد.
    +در ادامه عکسهای «علی چاشنی گیر» از کنسرت «گروه موسیقی رستاک» را مشاهده نمایید

    گزارش متنی و تصویری «موسیقی ایرانیان» از کنسرت «میان خورشیدهای همیشه»
  • کنسرت گروه موسیقی رستاک

    گروه موسیقی «رستاک» پس از دو اجرای موفق در شب‌های ۷ و ۸ دی ماه سال جاری، طی دو سانس دیگر در تاریخ ۹ دی‌ماه با اجرای آثاری از تازه‌ترین آلبومش از مخاطبان گسترده خود استقبال کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، در این کنسرت که «رستاک» به همت موسسه «آوای هنر» و اجرای منتخبی از پرطرفدار‌ترین قطعه‌های خود از آلبوم‌هایی همچون «رنگواره‌های کهن»، «همه اقوام من»، «سرنای نوروز» و «میان خورشیدهای همیشه» به روی صحنه رفت، این گروه ضمن بهره‌بردن از نوازندگان دائمی گروه خود، از حضور «ناصر وحدتی»، «محسن شریفیان»، «وحید اسداللهی»، «علیرضا میرآقا» نیز بهره‌مند شد. ناگفته نماند اکثر قطعات اجرا شده در این کنسرت از آثار آلبوم جدید «میان خورشیدهای همیشه» بود.

    در طول اجرای گروه رستاک، تصاویری مرتبط با رقص و حرکات آیینی هر اثر بر روی نمایشگر برج میلاد نقش می‌بست که این تلفیق میان موسیقی و تصویر، مخاطب را با یک تأثیرگذاری ویژه‌تری روبرو می‌کرد.

    اعضای گروه موسیقی رستاک را در این کنسرت، سیامک سپهری (نوازنده تار و سرپرست گروه)، فرزاد مرادی (خواننده، نوازنده دوتار، سه‌تار، قوپوز و تارباس)، بهزاد مرادی (خواننده، نوازنده دف، دهل، نقاره و کوزه)، اکبر اسماعیلی‌پور (تار)، محمد مظهری (کمانچه)، یاور احمدی‌فر (دف، دایره، دهل و پیپه)، سارا نادری (دوتار، سه‌تار، رباب، نقاره و تنبک)، نگار اعزازی (دف، دایره و دهل)، امید مصطفوی (تنبک، ضرب و تمپو)، صبا جمالی (قانون)، یاسر نوازنده گرجی (بالابان، قرنه، نی، دوزله و دونلی)، مائده دوستی (کمانچه آلتو)، بیتا قاسمی (قیچک باس)، فرزاد خورشیدسوار (دف، دایره و دهل) و سپهر سعادتی (کنترباس) تشکیل می‌دادند.

    در ادامه می‌توانید عکسهای «موسیقی ایرانیان» (علی چاشنی گیر) از کنسرت «رستاک» را مشاهده نمایید. (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هریک از عکس‌ها کلیک کنید)

    https://musiceiranian.ir/?p=129024
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *