×
×

اثری از «مسعود سخاوت دوست»

  • کد نوشته: 128127
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۳ام دی ۱۳۹۵
  • ۰
  • hot-topic-logoآلبوم موسیقی فیلم «جنون نو»، اثری از «مسعود سخاوت دوست»، از سوی «پخش و نشر جوان» راهی بازار موسیقی شد. این در حالیست که همزمان با پخش اثر می توان آنرا از طریق «بیپ تونز» به صورت قانونی خریداری کرد.
    +جزئیات کامل این اثر به همراه کاورهای آلبوم «جنون نو» را در ادامه دنبال کنید

    اثری از «مسعود سخاوت دوست»
  • آلبوم موسیقی فیلم «جنون نو»، اثری از «مسعود سخاوت دوست»، از سوی «پخش و نشر جوان» راهی بازار موسیقی شد. این در حالیست که همزمان با پخش اثر می توان آنرا از طریق «بیپ تونز» به صورت قانونی خریداری کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، منتخبی از موسیقی فیلم های ساخته ی «مسعود سخاوت دوست» با عنوان «جنون نو» به انتشار رسیده است که این اثر شامل ۲۷ قطعه از آثار او می باشد و از آن میان می توان به لالی لولا (نفس)، رقص و مرثیه (نفس)، دریا در یاد (پاپ)، از نفس افتاده (پاپ)، مقدمه (سایه های موازی)، اتاق (سایه های موازی)، گریز گاه (ماهی سیاه کوچولو)، صید و صیاد (ماهی سیاه کوچولو) و …اشاره کرد.
    الهام اسدی، فیروز ویسانلو، میثم مروستی، میلاد عالمی، علی جعفری پویان، مهرداد عالمی و کریم قربانی نوازندگانی بوده اند که در این آثار به هنرنمایی پرداخته اند.

    مسعود سخاوت دوست متولد ۱۳۶۴، آهنگساز و نوازنده ی سنتور است که اولین تجربه ی آهنگسازی فیلم را در بدرود بغداد داشته که ضمن آن، نماینده ی ایران در اسکار ۲۰۱۰ بوده است. او علاوه بر آهنگسازی و گرایش سنتور (محمد علی در افشان)، دوره های عدیده ی دیگری چون پیانو (دکتر مردیان)، هارمونی و کنتر پوآن (وارتان ساهاکیان و دکتر کیاوش صاحب نسق)، ارکستراسیون و رهبری ارکستر (استاد تقی ضرابی)، موسیقی فیلم (فردین خلعت بری و احمد پژمان) وآهنگسازی ایرانی و سلفژ (شریف لطفی) را نیز آموزش دیده است. ترانه اندوهگین کوهستان، مرا ببخش مادر، کمی دورتر، گلوگاه بعضی از فیلم ها با آهنگسازی او بوده اند. همچنین، سخاوت دوست موسیقی هایی برای تئانر، آلبوم های مستقل و .. نیز ارائه کرده یا در دست انتشار دارد.

    علاقه مندان برای تهیه آلبوم «جنون نو» به صورت نسخه اصلی میتوانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین این اثر از طریق سایت «بییپ تونز beeptunes.com» نیز به صورت دیجیتال قابل خریداری و دانلود قانونی است.

    +دموی قطعات آلبوم «جنون نو» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل پس از خرید دیجیتال، قانونی دانلود کنید (بییپ تونز)

    در ادامه می توانید کاورهای آلبوم «جنون نو» را مشاهده نمایید (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید):

    https://musiceiranian.ir/?p=128127
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *