×
×

«منظومه احساس» برای اولین بار اجرا شد

  • کد نوشته: 128038
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۳ام دی ۱۳۹۵
  • ۰
  • hot-topic-logo «بابک جهانبخش» خواننده موسیقی پاپ کشورمان، شامگاه روز پنجشنبه (دوم دی‌ماه)، طی دو سئانس و به همت موسسه فرهنگی هنری اکسیر نوین در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی شهر تهران به روی صحنه رفت تا در اولین روز از کنسرت‌های زمستانی‌اش با هواداران خود تجدید دیدار کند.
    +در ادامه عکسهای «مرضیه امیری» از کنسرت «بابک جهانبخش» را مشاهده نمایید
    +دانلود تازه ترین اثر بابک جهانبخش با عنوان «منظومه احساس»

    «منظومه احساس» برای اولین بار اجرا شد
  • «بابک جهانبخش» خواننده موسیقی پاپ کشورمان، شامگاه روز پنجشنبه (دوم دی‌ماه)، طی دو سئانس و به همت موسسه فرهنگی هنری اکسیر نوین در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی شهر تهران به روی صحنه رفت تا در اولین روز از کنسرت‌های زمستانی‌اش با هواداران خود تجدید دیدار کند.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، در این کنسرت بیش از ۱۷ قطعه اجرا شد که به گفته خود جهانبخش انتخاب آن‌ها از بین قطعاتش برای او و گروهش بسیار دشوار بوده است. در طول شب درخواست اجرای بسیاری از قطعات از سوی جمعیت حاضر به گوش می‌رسید که تقریباً بسیاری از آن‌ها اجرا شدند. ناگفته نماند ساعاتی قبل از شروع کنسرت، جدیدترین اثر بابک جهانبخش به نام «منظومه احساس» نیز منتشر شده بود که قول اولین اجرای این قطعه در ابتدای کنسرت، به هواداران داده شد و اجرای این اثر هم با استقبال بسیاری از سوی مردم همراه شد. ترانه‌سرای این قطعه محسن شیرالی است و تنظیم آن را سعید شمس بر عهده داشته است.

    رضا تاج‌بخش (پیانو و کیبورد)، هادی جبلی (کلارینت)، نیما حمیدی (درامز)، بابک ریاحی پور (گیتار بیس)، مسعود همایونی (گیتار الکتریک)، مهران فرشباف (پرکاشن)، انوشیروان تقوی، بهنام حکیم (تار و گیتار) و کسری خدیور (ویولن) به عنوان نوازنده در این کنسرت به هنرنمایی پرداختند.

    شایان ذکر است که این کنسرت تمدید شد و اجرای بعدی بابک جهانبخش و گروهش در تهران، در تاریخ نوزدهم دی‌ماه خواهد بود. علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت اکسیر نوین اقدام به تهیه بلیت کنند.

    جهانبخش طی دو سانس کنسرتش میزبان هنرمندان عرصه سینما و موسیقی از جمله محمدرضا گلزار، مجید مشیری، سارا منجزی، حامد همایون، محسن رجب پور، حمید رهنورد و سامان امامی بود.

    +دانلود قطعه «منظومه احساس»

    «منظومه احساس» را آنلاین بشنوید:

    در ادامه می‌توانید عکسهای «موسیقی ایرانیان» (مرضیه امیری) از کنسرت «بابک جهانبخش» را مشاهده نمایید. (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هریک از عکس‌ها کلیک کنید)

    https://musiceiranian.ir/?p=128038
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *